Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Mote-prosjekt. Hva er in og hva er ut for gutter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bor langt fra by. men digger moten her, hva en du finner i skapet/får til jul/arver av storebrødre/kjøper.

 

sitter nå i en genser som er sponset av en verktøyprodusent og en litt for stram dongri bukse jeg fikk.

Endret av MagE
Lenke til kommentar

:dontgetit:

 

 

... trodde det var jentene som skulle tenke på slikt jeg.....

 

EDIT: Kan jo si noe om mote da..

 

Jeg syns trange klær til gutter er ekkelt. En helt vanlig olabukse og en vanlig genser eller noe sånt er fint. Trenger ikke akkuratt å se ut som en dass selvom man ikke går i "mote klær", så derfor er olabukse og en vanlig genser fint og normalt.

 

Til jenter så er trange bukser, et stilig belte med en kul spenne på pent. Ellers så kan de ha på seg hva de vil. Fargen rosa passer alltid til jenter .. den gjør de så søte, syns jeg :p

 

Og klær som lindeberg og andre merker hvor et par sokker koster en tusenlapp, kan bare brenne på dynga! Er så sossete og stygt at det er ikke mulig en gang! Det er greit til jenter, men ser jeg en gutt med slike klær så er det et eller annet i hue mitt som sier meg at den personen er homo/pappagutt/sossete/trorhanhardragetpådamene ... ikke for å henge ut noen personer, men se på han christian i Idol! Der har du en ekte trorhanhardragetpåaltsomkanbevegepåseg! Bare se på nyhetene ogi aviser/ukeblader .. se ossen han tror han har draget på Tone! Han er med på absolutt alle bildene av Tone! Tone som er så pen og søt fortjener noe bedre enn DET der.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
:dontgetit:

 

 

... trodde det var jentene som skulle tenke på slikt jeg.....

 

EDIT: Kan jo si noe om mote da..

 

Jeg syns trange klær til gutter er ekkelt. En helt vanlig olabukse og en vanlig genser eller noe sånt er fint. Trenger ikke akkuratt å se ut som en dass selvom man ikke går i "mote klær", så derfor er olabukse og en vanlig genser fint og normalt.

 

Til jenter så er trange bukser, et stilig belte med en kul spenne på pent. Ellers så kan de ha på seg hva de vil. Fargen rosa passer alltid til jenter .. den gjør de så søte, syns jeg :p

 

Og klær som lindeberg og andre merker hvor et par sokker koster en tusenlapp, kan bare brenne på dynga! Er så sossete og stygt at det er ikke mulig en gang! Det er greit til jenter, men ser jeg en gutt med slike klær så er det et eller annet i hue mitt som sier meg at den personen er homo/pappagutt/sossete/trorhanhardragetpådamene ... ikke for å henge ut noen personer, men se på han christian i Idol! Der har du en ekte trorhanhardragetpåaltsomkanbevegepåseg! Bare se på nyhetene ogi aviser/ukeblader .. se ossen han tror han har draget på Tone! Han er med på absolutt alle bildene av Tone! Tone som er så pen og søt fortjener noe bedre enn DET der.

:!: . Ganske enig, egentlig! Han er litt sånn typisk "tror-jeg-er-så-kjekk". Men Tone har jo kjæreste fra før, eller?

Lenke til kommentar

hot:

1. Penger på bok

2. Baggy pants.

3. Et par kasser øl i kjøle skapet.

4. Chicks med bra ass og tits ;)

5. Pule på de som passer til punkt 4.

 

Not:

1. Være soss.

2. Lindeberg belte etc.

3. Bånd rundt hode.

4. Det motsatte av punkt 1,3,4 og 5 på "hot"

5. Sitte hjemme forran dataen lørdags kveld.

Lenke til kommentar
Når har røyk vært inn?

Og når ble snus inn blant jenter?

Mångler fortsatt å høre fra en jente:

 

"Shit du er så hot med den store klysa under leppa. Med en tur opp på rommet eller?"

 

Kansje det bare er meg?

Snakker kun om Oslos vestkant. Folk fra Majorstuen, Aasen, Frogner, Vestre-Aker, Ullern etc. Det er på disse kantene snus er blitt litt populært blant jenter, som bruker noe form for rosa snus. Og røyk - motemessig begynner å bli mindre populært på vestkanten; da tenker jeg på folk som røyker for å være kul/være en del av gjengen...Når det gjelder i resten av landet varierer det sikkert med snus/røyk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...