Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hei. I dag så jeg spillet, Castle Strike i butikken. Vurderte å kjøpe det, for det ser ut som et fint spill som kunne passe for meg. Har dere noen erfaringer med dette spillet? edit: Skifta fra forkortelse "CS" til CastleStrike i emnefelt. Endret 1. mars 2005 av Janne_blondie
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Gamer's omtale av spillet endte opp med 5 i total karakter, altså middels.
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 Da prøver jeg det. Ser ikke like bra ut som wow men det skal jo litt til da
Rampage Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 haha, for en topic, Castle Strike er ikke det første jeg forbinder med med CS Personlig synes jeg Castle Strike ser litt ensformig ut, men har ikke prøvd det da
sixx Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Tror det er få som tenker Castle Strike ja når man ser forkortelsen. Verdens mest spillte onlinespill kalles også CS... hvis du lurte
Steina Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jippi.. *Skal kjøpe i håp om at folk slutter å kaller Counter Strike for CS hele tiden..* Det er flere spill som har forkortelsen CS, så hvorfor ikke bare si CounterStrike isteden for CS?
Cheese_king Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 fordi det er verdens mest spillte online spill. da fortjener vell det å få forkortellsen CS. men back to topic, syns det ser litt bra ut
Janne_blondie Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 CounterStrike? Trodde vi snakket om Castle Strike jeg.
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Har slettet en del tåpelige innlegg. Vennligst gi faen med sånt.
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Syntes grafikken så så grell ut utifra de bildene til Gamer.no, men hvem vet kanskje det er riktig morsomt!
Mats1988 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har prøvd det, og jeg synes det var helt greit, jeg liker slike spill, men helt OK.
Deadringer Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det er flere spill som har forkortelsen CS, så hvorfor ikke bare si CounterStrike isteden for CS? hvorfor ikke bare si castle strike i steden for cs! counter strike har siden det kom blitt forkortet cs, og da blir det for dumt at man skal endre det, for at man skal kunne kalle castle strike cs...
danno_O Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Kjedelig og flatt spill... Tror nok det er for veldig spesielt interesserte.
AvaloN - TLW Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det ligna ekstrtemt mye på Rome: Total War. Og det er ett møkka spill! Så jeg hadde ikke kjøpt dette spillet!
Rampage Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det ligna ekstrtemt mye på Rome: Total War. Og det er ett møkka spill! Så jeg hadde ikke kjøpt dette spillet! Rome: Total War er absolutt IKKE noe møkkaspill, det er faktisk et veldig bra strategyspill. Hvis det ligner på det, så tror jeg Castle Strike er verdt å prøve. (hvorfor er R:TW så dårlig da? Fordi du suger i det?)
Janne_blondie Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Det ligna ekstrtemt mye på Rome: Total War. Og det er ett møkka spill! Så jeg hadde ikke kjøpt dette spillet! Rome: Total War er absolutt IKKE noe møkkaspill, det er faktisk et veldig bra strategyspill. Hvis det ligner på det, så tror jeg Castle Strike er verdt å prøve. (hvorfor er R:TW så dårlig da? Fordi du suger i det?) Ikke begynn å krangle i mine tråder! Rampage, fjern det du skrev i parrantes. Hvis alle lar være å si sånt tull, hadde det vært mye hyggeligere her!
TSP Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) hmm. Jada selvfølgelig har jeg prøvd det (og kjøpt det ) (se nick!) For meg er dette et helt greit spill, vil ikke si at det ligner på Rome Total War i det hele tatt! Hvor har du det fra? Hva er det som ligner? Den uttalelsen setter jeg rett og slett ikke min lit til. Dette er vel hva man kan kalle et oppdragsbasert strategispill, og det konseptet liker jeg ganske bra Man kan f.eks få oppdrag som det å komme frem til en kirke, der man skal gifte seg, på veien vil du møte fiender som du kan unngå å møte på hvis du tar en lengre vei, eller du kan prøve rekke å drepe en utkikkpost før han får varslet din ankomst hos fienden, og du vil da ligge et skritt foran fienden! Du kan også møte allierte på dine veier som gjerne hjelper deg resten av veien. Et annet oppdrag som jeg syns var ganske fint, var at en helt, skulle finne fram til en prest i en borg der han ikke var ønsket velkommen. Her hadde du bare en person denne helten. Og du måtte finne ut av vaktenes vaktruter for ikke bli tatt eller snike deg innpå han og drepe han bakfra så han ikke får varslet flere vakter hvis han ser deg. Men et sted stopper det opp litt, et sted der alle vaktene kan se deg og siden vaktene er så overtallige kan selv ikke helten klare seg alene. Men hvis du går inn et sted der du vil finne mange syke folk er det en der, som vil hjelpe, en som vil ofre sitt liv for din frihet, du sender rett og slett han et sted, der alle vaktene vil se han og ta han, mens du lister heroen din forbi der alle vaktene sto. ( Det er en synsvinkel som vises på fiendene så du vet når de kan se deg osv. og siden det er på natten kan de jo ikke se så langt)..... oi Nå må jeg stikke! det er skole og jeg må rekke bussen, skriver nok mer når jeg kommer tilbake tror jeg vil gi spillet 6/10 forresten Endret 3. mars 2005 av The Strategy-player
Melfacion Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 jeg kjøpte dette spillet for 29,- (+ frakt) på games199.com. Det er et helt greit strategispill, men jeg har ikke spilt så mange oppdrag at jeg kan uttale meg om helheten i spillet... førsteintrykket er i allefall greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå