windsurf Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hei, jeg har før vært hektet på flysimulatorer med Jagerfly som Feks F16 osv. Men jeg finner for tiden bare spill med rutefly og fly fra 2. verdenskrig osv... Finnes det ikke nye flysimulatorer med jagerfly og litt action lenger? All respons mottas med takk!
windsurf Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Se der ja, fant en Topic med dette tema :-) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=378470
Amnio Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvis du kaster deg over LOMAC, så kan jeg anbefale denne siden for et par fine tutorials. Opplæringa foregår i selve spillet med voiceover, så det er enklere å følge med enn på de vanlige tutorialene som følger med spillet originalt. Er også selvfølgelig en fordel å oppdatere spillet til nyeste versjon, for patch og mer info er vel den offisielle nettsida et godt utgangspunkt. Kan på det sterkeste anbefale LOMAC, men kun om du er interessert i en simulator og ikke et arcadespill. Det er en del å sette seg inn i, men etter å ha sett igjennom tutorialene som følger med spillet og/eller sett på et par du har lasta ned, så er det bare morro. Har du spillt flyspill før er mye kjent og du kommer fort igang. Slik så det i allefall ut første gang jeg prøvde spillet, uten å vite kontrollene vel å merke... Merk alle ubrukte rakettene som jeg ikke visste hvordan bruke og div systemfeil pga manglende store deler av høyre vinge:
charlie di meola Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 henger meg på den anbefalingen jeg også. lomac #1 har bare spilt det i noen dager og ikke lært alle kontrollene. ikke rørt no flightsim spill siden "Advanced tactical fighters" så dette var deilige saker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå