thomanil Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hei hei, storkoser meg som udød magiker (lvl 24 nå). En ting jeg har begynt å lure på imidlertid; er man nødt til å dra over til Orgrimmar \ Kalimdor for å få nok quests etterhvert? Grunnen til at jeg spør er at jeg har jobbet meg metodisk gjennom Brill-området, Silverpine (ja, tatt Shadowfang Keep), og nå Hillsbrad Hills. Det har imidlertid stoppet litt opp akkurat nå; har bare to quests i loggen og de er knall røde. Tror jeg får flere når jeg har gått opp en lvl eller to, men.... Har egentlig lyst til å "spare" Kalimdor til jeg evt lager meg en orc eller tauren, nemlig, derfor prøver jeg å unngå å queste der. Gidder ikke ta Barrens om igjen der senere. Blir det med andre ord et must å følge quest-linjene til de andre rase også, eller er det nok quest-mat hos min egen rase?
mbskywalker Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Du må nok over til Orgrimmar før eller siden.
darkness| Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hei hei, storkoser meg som udød magiker (lvl 24 nå). En ting jeg har begynt å lure på imidlertid; er man nødt til å dra over til Orgrimmar \ Kalimdor for å få nok quests etterhvert? Grunnen til at jeg spør er at jeg har jobbet meg metodisk gjennom Brill-området, Silverpine (ja, tatt Shadowfang Keep), og nå Hillsbrad Hills. Det har imidlertid stoppet litt opp akkurat nå; har bare to quests i loggen og de er knall røde. Tror jeg får flere når jeg har gått opp en lvl eller to, men.... Har egentlig lyst til å "spare" Kalimdor til jeg evt lager meg en orc eller tauren, nemlig, derfor prøver jeg å unngå å queste der. Gidder ikke ta Barrens om igjen der senere. Blir det med andre ord et must å følge quest-linjene til de andre rase også, eller er det nok quest-mat hos min egen rase? Det blir nok litt kjedelig å ta bare quest på stedene til din egen rase. Jeg skjønner deg godt, dog. The Barrens er mye løping. Glad jeg er alliance Endret 23. februar 2005 av darkness|
thomanil Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 (endret) Du må nok over til Orgrimmar før eller siden. Bah. Da må jeg vel ta masse grå quests da, med min lvl? Går iallfall fort å ta svake mobs. Kan insta-spamme arcane explosion nå. Endret 23. februar 2005 av thomanil
purpledonkey Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Enten må du grinde et par levels i Hillsbrad eller så må du nok stikke over dammen en tur, ja. Steder som har quests rundt din level er Camp Taurajo i Southern Barrens, Sunrock Retreat i Stonetalon og Splintertree i Ashenvale. Du kan jo ta quests i ett eller to av stedene og spare de(t) andre til en annen character. Jeg skippa feks Stonetalon helt på den charen jeg spiller nå.
thomanil Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Enten må du grinde et par levels i Hillsbrad eller så må du nok stikke over dammen en tur, ja. Steder som har quests rundt din level er Camp Taurajo i Southern Barrens, Sunrock Retreat i Stonetalon og Splintertree i Ashenvale. Du kan jo ta quests i ett eller to av stedene og spare de(t) andre til en annen character. Jeg skippa feks Stonetalon helt på den charen jeg spiller nå. Hvordan blir det videre opp i gradene? Er det nok å gjøre på mitt eget kontinent, eller kommer dette til å bli et tilbakevendende problem?
purpledonkey Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Problemet ditt kommer av at 3 av horde-rasene bor i Kalimdor og dermed har ca 3 ganger så mye content fra lvl 1-30ish. Vil tro at en Night Elf ville fått samme problem hvis han bare ville oppholde seg i Kalimdor. Men fra lvl 30 og oppover har stort sett begge sidene like god tilgang på alle sonene. Fra 30-40 har du feks Arathi, Alterac og Stranglethorn på "ditt kontinent". Deretter har du Badlands og Swamp of Sorrows osv. Hvis du kun gjør quests uten å drepe ett monster mer enn du trenger så er det jo mulig at du går tom etterhvert, men tviler på det egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå