Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alle (omtrent) sier at moderatorene er så dumme , det syns ikke jeg , dem gjør dette gratis , og kanskje avogtil gjør noen feil , ingen skal klandre dem synes jeg..

 

Og ivertfall , som jeg såg i en annen poste reklamerte en kis for et ANNET forum , som han sa var mye bedre , det er helt uaksepttabelt synes jeg ...

 

Keep up the good work !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne meldingen skulle egentlig vært postet her; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=38199&forum=60 men tråden blei jaggumeg stegt mens jeg satt å skreiv. Det virker som om når moderatorene har sagt sitt, så skal ingen bry seg mere, ikke noe å si om den saken, STENG-STENG-STENG.

Iogme dat dette er en kritisk post, venter jeg herved bare på hvor mange sekunder det vil ta før den er stegt.....

 

Dette er blitt et grinete forum rett og slett.... Handler mindre og mindre om data og mer og mer om drittslenging og flytting/stenging av tråder.

 

Må alt være så overstriglet? Det er rett og slett blitt FOR høy flinkis-faktor her....

 

Det er da vel ikke SÅ ufattelig katastrofe med en dobbelpost eller feilposting, det er jo den som har postet feil etc, det går mest utover, som ikke får den responsen som den kunne fått.

 

Det er nok litt for mange som setter dette forumet på høyde med sitt eget liv, og som er alt for villig til å sitte her hele dagen og irritere seg over bagateller. Det er rett og slett smålig...

 

Enkelte kunne nok hatt godt av å rive seg løs fra skjermen og få seg litt frisk luft, det ville gjort dem godt.

 

Kan jeg benytte annlednigen til å spørre om hvilke andre forum jeg herved skal gå over til?

 

(Nå blir det artig å se på alle "du er en fjortis fordi du ikke forguder dette forumet av hele ditt hjerte og ikke har noe annet i hele verden å gjøre"-postene.........)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 18:26, Palpantine skrev:


Dette er blitt et grinete forum rett og slett.... Handler mindre og mindre om data og mer og mer om drittslenging og flytting/stenging av tråder.


Må alt være så overstriglet? Det er rett og slett blitt FOR høy flinkis-faktor her....


Det er nok litt for mange som setter dette forumet på høyde med sitt eget liv, og som er alt for villig til å sitte her hele dagen og irritere seg over bagateller. Det er rett og slett smålig...


Enkelte kunne nok hatt godt av å rive seg løs fra skjermen og få seg litt frisk luft, det ville gjort dem godt.



 

Helt enig

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 18:16, SirAnderz skrev:

Alle (omtrent) sier at moderatorene er så dumme , det syns ikke jeg , dem gjør dette gratis , og kanskje avogtil gjør noen feil , ingen skal klandre dem synes jeg..


Og ivertfall , som jeg såg i en annen poste reklamerte en kis for et ANNET forum , som han sa var mye bedre , det er helt uaksepttabelt synes jeg ...


Keep up the good work !



 

HAHA, merkest at dere gjør det gratis ja.

Lenke til kommentar

Og hva er grunnen til stengning?

 

- feipostinger stenges. Etter brukernes eget ønske

- drittkasting stoppes. Logisk årsak.

- usmakelig og upassende innhold fjernes. Logisk årsak.

- brudd på reglene. Også logisk årsak.

 

Legg merke til at dersom en tråd stenges på feil grunnlag, er i allefall jeg villig til å låse opp igjen. Det er en hel shitload med tråder og poster som kommer hver dag, og noen ganger går det fort i svingene.

Jeg har låst opp poster på forespørsel før, der jeg hadde stengt på feil grunnlag. Da er det ikke mye å klage over.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 21:20, yummy skrev:

Og hva er grunnen til stengning?


- feipostinger stenges. Etter brukernes eget ønske

- drittkasting stoppes. Logisk årsak.

- usmakelig og upassende innhold fjernes. Logisk årsak.

- brudd på reglene. Også logisk årsak.


 

- Etter at moderator har siste ordet, stenges tråden.

- Når en moderator blir motsagt, stenges tråden

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 21:38, amd_guru skrev:

- Etter at moderator har siste ordet, stenges tråden.


Ganske logisk. Mener du at tråder skulle ha bli stengt uten at moderatorene gir svar på hvorfor?

 

Quote:


- Når en moderator blir motsagt, stenges tråden


Som regel pga. skittkasting/usaklighet/trakasering. Skjer også i andre tråder der moderatorene ikke er involvert - før de stenger tråden.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke moderatorene generelt. Problemet er en viss person med moderatorstatus som ikke har evne til å ta selvkritikk, innrømme feil eller lytte til hva folk har å si. Nå har vi sett haugevis med poster med kritikk mot yummy, og det er kanskje på tide at han tar noe av kritikken til følge...? Det at han også stenger tråder som kommer med SAKLIG kritikk mot seg, er heller ikke noe god egenskap.

 

Hadde jeg vært deg yummi hadde jeg seriøst vurdert å trekke meg som moderator fra forumene her. Eller i det minste holdt en litt lavere profil for en stund. Jeg har ikke noe grunnlag å si hvordan du er som person. Du er sikkert en grei fyr, men noe god jobb som moderator gjør du ikke for tida.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: decibel på 2002-06-23 22:13 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: decibel på 2002-06-23 22:14 ]

Lenke til kommentar

decibel: kan du vennligst utdype deg noe nærmere? Jeg stengte en tråd i dag fordi den ble oppfattet som usaklig kritikk av moderatorer. I etterkant kom nye momenter for dagen slik at tråden ble åpnet igjen.

 

Dersom du mener jeg gjør en dårlig jobb, hadde det vært til stor hjelp at du forklarer nærmere hva du mener. Så langt har jeg tatt alle tilbakemeldinger som har vært saklige og høflige til etterretning - de som ikke har vært det har jeg ikke bitt meg merke i. Jeg kan ikke ta hensyn til kritikk som ikke er saklig begrunnet; da var det ikke mye vits i å være moderator. Hele hensikten er at jeg med flere skal kontrollere at dette forumet blir brukt på dertil tiltenkt måte, og ikke at vi moderatorer skal gjøre som hver enkelt bruker ønsker. Du skjønner hva jeg mener? :smile:

Lenke til kommentar

Vel, noen av moderatorene her framprovoserer jo endel dritt da, det er ikke til å stikke under en stol.

Det er jo helt latterlig at noen ser på det å være moderator som jobb, det er jo like dust som de opene på irc som tror de har en "jobb" som op, og tar ting altfor seriøst.

Det er ikke noe jobb, dere har visse privilegier som vi andre ikke har, det betyr ikke at dere nødvendigvis må stå opp tidlig å dusje, spise frokost for å komme her klokka 8 og spa i møkk som dere i utgangspunktet selv har generert.

Så ikke kom her med den "de gjør det gratis" osv.

 

Latterlig!

Lenke til kommentar

decibel: jeg har kritisert yummy ved _flere_ anledninger, alle gangene ved privat melding (jeg la en liten kommentar i en post, men selve "klagen" sendte jeg privat).

 

alle gangene var begrunnet, og saklige og han har hørt på meg. jeg har og bedt om hjelp og han har sett på saken og tatt nødvendige skritt.

 

bare fordi yummy er den mest aktive betyr det ikke at han er maktgal; bare fordi han ikke gidder å høre den samme drittkastinga (ubegrunnet drittkasting) uke inn og uke ut så er han ikke MAKTGAL! :roll:

 

mener vi hadde noe av det samme i den perioden hvor hartge var den som var aktiv. han fikk tom. kjeft for å flytte feilpostinger til rett sted! (dette er noe som nå sjeldent gjøres etter brukernes ønske. prøv søkemotoren for første gang og se om dere finner den tråden! :roll: )

 

kan dere nå SLUTTE å komme med de forbaska klagene om yummy hele tiden under tilbakemeldinger? jeg HATER å se at de tar opp tid, ressurser, og plass fra mer vettuge poster! få dem vekk! yummy: få en annen moderator til å stenge all drittkastinga om deg, så blir det en annen lyd i pipa blandt alle 'newkids' som (før de har fått 2-300 ekte poster) slenger i hist og pist!

 

*oppgitt*

Lenke til kommentar

Mistet all respekt når han skrev et innleg for en stund siden hvor han truet meg med ban osv på et grunnlag man ikke skall bli stengt ute på. Husker ikke hvilken post det er, er ikke sååå vikti liksom, men dat kom den sanne yummy frem, og ikke den yummy som vi som oftest ser som styrer forumet som han var president for et land. Dette er en TENESTE ja, hvorfor er den TENESTEN her? Til og pynte opp? Forum uten brukere er likk rart.. Men kansje det er det dere moderatorer liker, forum bare med dere mod`er.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 22:36, sjanten skrev:

decibel: jeg har kritisert yummy ved _flere_ anledninger, alle gangene ved privat melding (jeg la en liten kommentar i en post, men selve "klagen" sendte jeg privat).


alle gangene var begrunnet, og saklige og han har hørt på meg. jeg har og bedt om hjelp og han har sett på saken og tatt nødvendige skritt.


bare fordi yummy er den mest aktive betyr det ikke at han er maktgal; bare fordi han ikke gidder å høre den samme drittkastinga (ubegrunnet drittkasting) uke inn og uke ut så er han ikke MAKTGAL!
:roll:

mener vi hadde noe av det samme i den perioden hvor hartge var den som var aktiv. han fikk tom. kjeft for å flytte feilpostinger til rett sted! (dette er noe som nå sjeldent gjøres etter brukernes ønske. prøv søkemotoren for første gang og se om dere finner den tråden!
:roll:
)


kan dere nå SLUTTE å komme med de forbaska klagene om yummy hele tiden under tilbakemeldinger? jeg HATER å se at de tar opp tid, ressurser, og plass fra mer vettuge poster! få dem vekk! yummy: få en annen moderator til å stenge all drittkastinga om deg, så blir det en annen lyd i pipa blandt alle 'newkids' som (før de har fått 2-300 ekte poster) slenger i hist og pist!


*oppgitt*


 

Hvem har putta penger på deg??

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...