Gå til innhold

cheat eller ikke?


Anbefalte innlegg

jeg er på ett lan-party akkurat nå og i natt så ble det arrangert en cs compo med pengepremier. nå etter compoen er avsluttet så er det flere personer som mener en av spillerene i vinnerlaget jukset under matchen, jeg er litt i tvil men jeg må si det hele virker litt vel suspekt så jeg spør her og legger ut en demo tatt opp med hltv.

 

ble det jukset under denne matchen?

 

demo

 

til info. cs 1.6 ble brukt, non-steam version og den mistenkte kalte seg Eplesaft på ct-laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er på ett lan-party akkurat nå og i natt så ble det arrangert en cs compo med pengepremier. nå etter compoen er avsluttet så er det flere personer som mener en av spillerene i vinnerlaget jukset under matchen, jeg er litt i tvil men jeg må si det hele virker litt vel suspekt så jeg spør her og legger ut en demo tatt opp med hltv.

 

ble det jukset under denne matchen?

 

demo

 

til info. cs 1.6 ble brukt, non-steam version og den mistenkte kalte seg Eplesaft på ct-laget.

Om det var på et LAN-party, hvordan i granskauen har ikke noen oppdaget at en har jukset? Må være umulig å jukse uten at noen oppdager dem. *Sitte med teppe over skjermen*.

Endret av zebe
Lenke til kommentar

geekplay ordner det problemet med model 95.

 

ang det med å jukse på lan, det finnes cheats som er 'usynlige' for dem som ser på og hjelper spilleren uten at det vises (noe spesielt godt) på skjermen. f.eks når man trykker på en knapp, sideknappen på musen f.eks, så vil cheaten sikte inn på nærmeste motstander. i tillegg så har man problemet med ghosting, at man ser på skjermen til naboen og finner ut hvor motstanderen er og hvor man kan forvente seg å møte han/hun..

Lenke til kommentar
ang det med å jukse på lan, det finnes cheats som er 'usynlige' for dem som ser på og hjelper spilleren uten at det vises (noe spesielt godt) på skjermen. f.eks når man trykker på en knapp, sideknappen på musen f.eks, så vil cheaten sikte inn på nærmeste motstander. i tillegg så har man problemet med ghosting, at man ser på skjermen til naboen og finner ut hvor motstanderen er og hvor man kan forvente seg å møte han/hun..

Så du sier at det er vanskelig å oppdage aimbot? :!: Og det er faktisk lov å se på naboen sin skjerm, det er ikke ghosting om det er fade2black.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...