Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikkvideoen var bare sener fra de forskjellige trailerne satt sammen slik at det passet med Musikken i Snake Eater sangen. Alle trailerne fulgte med i DVD kvalitet foruten den første E3 filmen.

Var det en dvd som i kom i en "musikk singel pakke"? Jeg var på EB Games på lørdag og fikk gratis en Trailer DVD, som den heter, av MGS3. Det var det bare å ta liksom, så hvis noen vil ha er det bare å gå til en EB Games butikk og håpe at de fortsatt har noen.

 

Jeg snakka litt med han som jobba der og han sa til meg at spillet skal komme i en Collectors Edition. Det skal visst følge med en t skjorte og greier og pakken skal være en metall boks, som Half-Life 2 Collectors Edition. Og den skal bare koste 100kr mer enn den vanlige. Jeg har ikke noe imot å betale 100kr for en MGS3 t skjorte, så jeg går for den. :D

Lenke til kommentar

Litt skremmende at flere og flere spill blir overhypa og får terningkast 6 når de egentlig fortjener det motsatte.

 

Skal være enig i at MGS3 har fantastisk historie men gameplay er lik "0" . Jeg greier ikke å gi det ett eneste poeng engang hvis jeg skulle ha reviewa det.

 

For det første er omgivelsene trange og falske som få. Du løper i en veldig definert sti omkring i jungelen med VELDIG få valg og hvor du skal gjemme deg for fiender er VELDIG opplagt. Eneste som fikk meg til å gjennomføre spillet var historien rundt The Boss ikke noe annet. Det fortjener kanskje terningkast 4 hvis jeg skal ta i littegranne.

 

Splinter Cell er terningkast 6 materiale siden det har redefinert hva man kan gjøre når det kommer til GAMEPLAY. Hvordan i all verden kan folk stille de 2 spillene likt , det er ubegripelig !

 

MGS 1 var fantastisk når det først kom. MGS 2 levde på grensa og fant det akseptabelt mens MGS3 møter døra i veggen gitt. Skulle tatt historien med videre på PS3 maskina så man kunne hatt større og mer interaktive omgivelser. Noe verre gameplay skal man lete lenge etter.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Wohoo, Collectors edition... :D Men den kommer vel 3 mars den også, for jeg klarer ikke vente mer enn det. Gleder meg sinnsykt til MGS3 kommer. Har ventet for lenge.

jo han sa at det skal komme samme dagen som den vanlige versjonen så det blir ikke nødvendig å vente. Jeg hadde nok ikke klart å vente om den kom senere hehe.

Lenke til kommentar
Litt skremmende at flere og flere spill blir overhypa og får terningkast 6 når de egentlig fortjener det motsatte.

 

Skal være enig i at MGS3 har fantastisk historie men gameplay er lik "0" . Jeg greier ikke å gi det ett eneste poeng engang hvis jeg skulle ha reviewa det.

 

For det første er omgivelsene trange og falske som få. Du løper i en veldig definert sti omkring i jungelen med VELDIG få valg og hvor du skal gjemme deg for fiender er VELDIG opplagt. Eneste som fikk meg til å gjennomføre spillet var historien rundt The Boss ikke noe annet. Det fortjener kanskje terningkast 4 hvis jeg skal ta i littegranne.

 

Splinter Cell er terningkast 6 materiale siden det har redefinert hva man kan gjøre når det kommer til GAMEPLAY. Hvordan i all verden kan folk stille de 2 spillene likt , det er ubegripelig !

 

MGS 1 var fantastisk når det først kom. MGS 2 levde på grensa og fant det akseptabelt mens MGS3 møter døra i veggen gitt. Skulle tatt historien med videre på PS3 maskina så man kunne hatt større og mer interaktive omgivelser. Noe verre gameplay skal man lete lenge etter.

Jeg tror du er på feil sted hvis du skal snakke negativt om MGS :nei: Her er det kun hardcore fans som har ventet lenge på å gjennoppleve det samme gameplayet som før, slik vi elsker det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tahiro har nok et poeng, jeg er redd MGS3 vil få overgode kritikker. Grunnen til det er at det virker som om det 3'de spillet i serien ikke vil gi oss noe særlig nytt.

 

Vi vet at historien og det filmatiske vil bli veldig bra, men utifra den ganske lange videoen jeg så er jeg langt fra imponert. Det ser underholdende ut, men det ser ikke ut som et superspill, til det virket det for uferdigjort og ulogisk.

 

Men jeg synes Tahiro skryter litt for mye av Splinter Cell. Det er et spill jeg personlig synes er overhypet. Spillet er altfor lineært og det er åpenbart hvor en skal gjøre hva.

 

Jeg skal uansett ikke dømme noe før jeg får testet det og gleder meg selvfølgelig til det 3 spillet i serien.

Lenke til kommentar
Litt skremmende at flere og flere spill blir overhypa og får terningkast 6 når de egentlig fortjener det motsatte.

MGS3 har på ingen måte vært hypet.

MGS mistet sin fanbase etter MGS2. Spill som Halo, Splinter Cell og HL2 er varer som virkelig har vært hypet.

La du ikke merke til hvor liten oppmerksomhet MGS3 fikk i perioden E3 2003 - Julen 2004?

 

Skal være enig i at MGS3 har fantastisk historie men gameplay er lik "0" . Jeg greier ikke å gi det ett eneste poeng engang hvis jeg skulle ha reviewa det.

Dette er på ingen måte noen revolusjon, det skal jeg være enig med deg i. Men gameplayet i spillet er bra. Du finner ikke lignende muligheter og detaljer noensteds. Når spill som Halo 2 får 10/10 på gameplay-fronten fortjener MGS3 vel så det.

 

For det første er omgivelsene trange og falske som få. Du løper i en veldig definert sti omkring i jungelen med VELDIG få valg og hvor du skal gjemme deg for fiender er VELDIG opplagt. Eneste som fikk meg til å gjennomføre spillet var historien rundt The Boss ikke noe annet. Det fortjener kanskje terningkast 4 hvis jeg skal ta i littegranne.

Stiene er definerte ja. Omgivelsene er ikke trange. Det er faktisk de meste åpne omgivelsene i hele MGS-spillenes historie. Valgene er til tider ganske opplagte men det finnes forskjellige valg. Forskjellige stier, skjulte områder/utstyr/camo osv, forskjellige eastereggs og utrolige detaljer og referanser du ikke finner i andre spill.

 

Splinter Cell er terningkast 6 materiale siden det har redefinert hva man kan gjøre når det kommer til GAMEPLAY. Hvordan i all verden kan folk stille de 2 spillene likt , det er ubegripelig !

Hah. Splinter Cell lider av det at spillet ikke har historie, dårlig og i min øyne forutsigbar AI og omgivelsene er trange og falske som få. Du løper i en veldig definert sti omkring i *random bygning osv* med VELDIG få valg og hvor du skal gjemme deg for fiender er VELDIG opplagt. Dessuten er mørkhetsmåleren alt for "digital".

 

MGS 1 var fantastisk når det først kom. MGS 2 levde på grensa og fant det akseptabelt mens MGS3 møter døra i veggen gitt. Skulle tatt historien med videre på PS3 maskina så man kunne hatt større og mer interaktive omgivelser. Noe verre gameplay skal man lete lenge etter.

Det er riktignok en ting jeg godt kan være enig med deg i, og det er at survival vieweren ikke er godt nok implantert.

MGS = 10/10

MGS2 = 10/10

MGS3 = 9/10 ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...