Gå til innhold

Norske Folk + WoW = En Skam!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Irriterte meg en gang da vi stod fremfor en kiste i stockades i over 1 minutt og prøvde å få den siste personen til å rulle for å gi han en sjanse da jeg hadde 97 og var nesten sikret kisten. For at den personen plutselig bare løper frem og rapper allt i kisten.

Ganske feigt?

EDIT: Innlegg 500! YESS.. Nåkjen som bryr seg?;)

Endret av nooper
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er veldig sant det trå starter skriver her.. det er en av grunnene til at jeg spillte på amrikansk server på eq2, swg og daoc,, men på wow spiller i på euro server.. tror det er svensker og nordmenn som verst. men alt i alt så er mye mer syting og "fjortiss" prat på euro servers..

bare se hvor mye syting, klaging og kvining det er på wownorge.no.. det er vel derfor jeg poster her og ikke der..

Endret av MysticoN
Skrevet
En ting må forresten sies, samma om det er nordmenn eller andre folk, men det er utrolig mange som rett og slett bare suger i dette spillet.

Prøvde meg nettopp på Blackfathom Deeps med noen svensker, der warrior'n (lvl 27) ikke hadde lært seg ranged, og aldri brukte noe rage. (hadde alltid fullt). Og en Paladin lvl 28 som absolutt skulle pulle ved å løpe en runde rundt mobs'a og komme tilbake. Han brukte forresten aldri mana, selv når jeg var tom, og ikke kunne heale mer, så døde folk fordi han ikke heala (han døde nesten selv faktisk, fordi han ikke orka heale) Pluss at han avbrøt combat for å loote hele tiden, og ved en annen anledning avbrøt han midt i combat med en av bossene for å trykke på et shrine.

Prøvde og forklare hvordan ting funka lenge, men de fatta ingenting.

Og bare for å legge til, så tok ingen av de hensyn til at jeg (priest) og en guildmate av meg (mage) måtte fylle på mana mellom slaga, de bare løp en runde rundt neste klump med mobs og ropte "heal"

Paladin fikk forresten soulstone på seg, sånn at han kunne resurrecte alle hvis vi døde, men det han gjorde var å ressurecte seg selv når vi fortsatt var 2 stk i live, heale seg, og angripe mobs igjen (da hadde vi aggroa 8stk, så det beste ville vært at alle døde, mista aggro, og prøvd på nytt). men grunnet dette så hadde vi ikke sjans til å fortsette.

Endte med at jeg fortalte de hvor elendig de spilte, og quitta gruppa. 5 sekunder senere fikk jeg en tell fra paladin med "why do you think I suck? Fucker!!!!"

Dette er bare én av mange historier. Men seriøst, er det så vanskelig og spille bra i en gruppe?

Hadde noe veldig lignende i går, Blackfathom det og faktisk. Pallyen vår gikk afk en rekke ganger og satte seg selv på follow, uten å si ifra. Så vi trodde han var med, men neida, han bare står og ser på når vi slåss og får xp. Døde en gang pga det.

Så rullet hunteren på en kongekniv med +6 healingspells, vinner og equipper. Jeg kunne bare gi henne en kraftig lekse.

Så var vi kommet helt ned til tempelet, tatt den ene av lysene på alteret, var ca 10 min fra end-bossen. Så må pallyen stikke. Så gidder ikke presten plutselig være med lenger og bare snur i det jeg utløser neste mob-bølge, så vi blir bare tre og jeg dør. Så kommer hun tilbake og rezzer meg, men hun "gidder ikke være med, trenger ikke questen", vil ha HJELP av oss til å gjøre SIN quest! Så kicker jeg henne fra instancen.

Etterpå får jeg 15 min med flaming fra presten, mens vi er bare tre igjen. Så da måtte vi bare snu, selv om vi sto på terskelen til den siste bossen (tok han 3 timer senere da).

Uff, håper folk skjerper seg etterhvert :(

Skrevet

Spiller på RP server. Aner ikke nasjonaliteten til de jeg spiller med, men jeg har enda tilgode å oppleve noe mer negativt enn at en prest var skeptisk til å ha meg med i gruppa fordi jeg var hunter.

Skrevet (endret)

Ang spamming av General fra nordmenn og andre nasjonaliteter; åh så glad jeg er for å spille på en rp-server. Serveren kunne like gjerne hete "mature adults only".

Ang grouping med idioter: På meg virker det som dette blir et litt mindre problem når man kommer opp i levels? Men først og fremst er det vel vitalt å komme seg inn i et ok laug samt lage en fyldig venne-liste slik at du alltid har noen du stoler på i ryggen. Hvis du er i en guild med litt fyldig medlemsmasse kan du jo sannsynligvis også bare skru av general-chat'en, siden det antagelig er folk in-guild å henvende seg til.

Hadde en liten natt & dag opplevelse med grouping i helga. Prøvde Shadowfang Keep i Silverpine en gang lørdag, en gang søndag.

Lørdag kjente jeg halvparten i gruppa, resten var uheldigvis noen svært dumme krigere. Det gikk i overentusiastisk aggro'ing, elendig taktikk (Utsagn fra den ene krigeren: "Let's all just run in and attack what we see!"), og et par veldig brå resignasjoner fra medlemmer som ikke ville være med mer. La oss bare si at vi ikke fikk kakket huet av Arugal den dagen.

Søndag derimot havnet jeg i en gruppe som funka som olja maskineri. Det instance-løpet er noe av det artigste jeg har gjort i WoW; alle kjente sin rolle (2 warlock, 1 shaman, 1 priest, 1 mage (meg)) til fingerspissene, alle var klar over loot-fordelingen hele veien... og alle holdt seg in-character hele tiden. "These beasts are no match for us, friends!" Utrolig bra. Og i denne gruppa kjente jeg faktisk ingen fra før!

Endret av thomanil
Skrevet

WoW suger, dermed basta, det ser ut som en tegnefilm derfor får dere 8-12 åringer istenden for litt eldre folk som vet hvordan man skal oppføre seg, men eldre folk kan åsså bli et problem, folk 30 ++ pleier å se ned på folk som er rundt 16-18 år, og være patetisk treige og frekk =/ skakke bare klage på de små. men uansett fjortisser suger, 12åringer e verre :D boot them alle fra WoW å sett dem i barnehagen,.

Skrevet (endret)
WoW suger, dermed basta, det ser ut som en tegnefilm derfor får dere 8-12 åringer istenden  for litt eldre folk som vet hvordan man skal oppføre seg, men eldre folk kan åsså bli et problem, folk 30 ++ pleier å se ned på folk som er rundt 16-18 år, og være patetisk treige og frekk =/ skakke bare klage på de små. men uansett fjortisser suger, 12åringer e verre :D boot them alle fra WoW å sett dem i barnehagen,.

Hvis det er slik du utrykker deg online er det kanskje ikke rart at folk ser ned på deg.

Bare en tanke.

Og lær deg å skrive. Her er litt hjelp fra en kar som heter Mr Period.

Endret av thomanil
Skrevet (endret)
Trenger ikkje å skrive bra :D

Bra eg skrivar feil, viss det plager deg, 2 fluer i 1 smekk :D

Jeg gir egentlig blaffen i om folk ikke klarer å uttrykke seg på skriftlig norsk, men det var du som (tydelig sårt og egenopplevd) fortalte at "eldre folk ikke respekterer 16-18 åringer". Poenget mitt er at jeg gjerne spiller med folk som går på grunnskolen og opp (mistenker at guild-lederen min gjør det), men hvis de utrykker seg sånn som du gjør så regulerer jeg dem til fjortiss-båsen, uavhengig av alder.

Var vel forresten sånne som deg tråden handlet om. :roll:

Endret av thomanil
Skrevet
Irriterte meg en gang da vi stod fremfor en kiste i stockades i over 1 minutt og prøvde å få den siste personen til å rulle for å gi han en sjanse da jeg hadde 97 og var nesten sikret kisten. For at den personen plutselig bare løper frem og rapper allt i kisten.

Det er så irriterende. Når jeg sloss ved siden av en kiste for å ta den etterpå (man kan ikke loote når noen angriper deg) så kommer det selvfølgelig alltid en tulling løpende inn og tar kista rett foran nesa på meg og jeg kan ikke gjøre noe fordi jeg har monstre på nakken.

Og ja, det finnes mange dårlige spillere. De klarer ikke lese quest og tenke litt. (Ta for eksempel "Trial of The Sea Lion" som alle klaget over på "min" server - den var jo lett. )

Skrevet

Det er så irriterende. Når jeg sloss ved siden av en kiste for å ta den etterpå (man kan ikke loote når noen angriper deg) så kommer det selvfølgelig alltid en tulling løpende inn og tar kista rett foran nesa på meg og jeg kan ikke gjøre noe fordi jeg har monstre på nakken.

Og ja, det finnes mange dårlige spillere. De klarer ikke lese quest og tenke litt. (Ta for eksempel "Trial of The Sea Lion" som alle klaget over på "min" server - den var jo lett. )

Samme med mining :( Mange som mener at de har "rett" til å ligge i ryggen min, la meg ta alle fiendene og så spurte frem og knabbe alle metall årer. En som mente at det var "survival of the fittest" :roll:

Skrevet
Samme med mining :( Mange som mener at de har "rett" til å ligge i ryggen min, la meg ta alle fiendene og så spurte frem og knabbe alle metall årer. En som mente at det var "survival of the fittest" :roll:

Enda verre når de "tar over" Vein' din, når du har fått ett par hugg.

Skrevet
OT men moro: Rogue Sap på en alliance som skal ta en ressurs. Da må han stå og se på mens du tømmer den og stikker. Sikkert grise-irriterende.

Nettopp. Det er helt ok å være guffen mot motsatt faksjon (ikke nødvendig, men helt ok), men å gjøre noe lignende mot dine egne er uakseptabelt. Litt snakk om å oppføre seg.

Skrevet

Jeg spiller på Dragonmaw, og synes at nordmennene der oppfører seg. Riktignok snakkes det mye norks i generals-chatten. Men det er ikke like ille som hos trådstarter. Men hvorfor hører vi aldri russisk eller polsk, eller tysk for den saks skyld i generalen? Er det det at det bare er normenn som er dumme nok til å snakke morsmålet sitt i generalen? Men det er jo en del nordmenn da, for 1 av 10 av de jeg møter på er norske....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...