Gå til innhold

Snøballkasting, hva er ditt synspunkt?


mr. Bjerre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snøballkasting EIER! :w00t:

Jeg og noen kamerater var noen skikkelige jævler da vi var mindre. Snøballkasting på vinduene til folk var utrolig morsomt og rimelig uskyldig. Snøballkasting på biler var også utrolig morsomt, men etter noen år med modning har jeg innsett at det egentlig var ganske teit og farlig :\

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Snøballkasting er et nødvendig gode her i livet, og har to livsfaser:

 

Den første der du går på barneskolen og kaster snøball for å imponere jentene, gjerne å kaste på den jenta du skal imponere.

 

Den andre da du er fullvoksen og kun skal kaste snøball for å imponere gutta i hvor langt du kan kaste. F.eks over elva, til neste kvartal, eller rett og slett å klare å treffe skilt fra en viss avstand. Altså enten imponerende avstander, eller presisjon.

Vakkert formulert.

Lenke til kommentar

snøballkrig er jeg for, sålenge alle er med på det, briller av et slag er annbefalt.

 

kasting på biler er morsomt når bilene bremser ned litt for og skremme ungene. når sjåføren skjeller ut unger som er 10 år er det bare tragisk :no:

 

og TLZ. var det når jeg traff en gammel volvo på bussplassen?

Lenke til kommentar

Jeg kan jo komme med en liten historie fra nordens paris:

Sist helg når jeg var nede på yonas med mange kamerater fra klassen (sosialkveld sirka 9-10 stk) hadde vi snøballkrig midt i byen, altså sånn sylekasting, sånn klokka 10 på kvelden :p sinnsykt artig, men passer selvfølgelig på ikke å irritere andre og kaste på andre folk ;) snøballkasting er alltid en pangstart på kvelden. Så der unger, ikke drikk alkohol, begynn med snøballkasting og ta resten etterpå :p

Lenke til kommentar

På skolen har vi jo to etasjer, det er kanskje ikke helt unormalt, og det er heller kanskje ikke helt unormalt at halvparten av klasserommene er ut mot skolegården. Men fryktelig moro er det! :whistle:

 

Folka i 2. etasje har det moro med å ta snø fra vinduskarmen og kaste på oss nede i skolegården. Og vi i skolegården har det moro med å kaste tilbake igjen! :innocent:

 

Altså: Hele det ene klasserommet ble bomba med snøballer igjennom noen vidåpne vinduer... :D Traff kateteret og. Pulten min ble engang truffet og, men ikke ofte, for vi passet på å ha vinduene igjen på klasserommet vårt.

 

Og engang en horde med snøballer var på vei mot vinduet var det en gluping som smalt vinduet igjen (har slike vinduer som henger på slike greier i karmene, slike metallstenger som står ut slik at vinduet "henger i løse lufta") og idet vinduet smalt igjen noe så forferdelig hardt, tror dere ikke at hele karmen som vinudet var festet i løsnet? 3 folk måtte stå og holde vinduet i 15minutter til vaktemstern fikk fiksa det! :wee:

 

Snøballkasting er fun så lenge det er frivillig. (Og for de som kaster når det er ufrivillig)

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg aldri blir for voksen til å drive med snøballkrig. Det er jo gøy så lenge alle er med på det. Når jeg kjører bil er det heller en annen sak. Hvis en drittunge kaster snøball mot bilen og treffer så det høres ut som om han kaster stein itedenfor snø, så har han bedt om bråk! Da blir det først en liten "alvorsprat" før det blir en kjøretur hjem til vedkommene.. Kommer selvfølglig an på humøret den dagen det da :p

Lenke til kommentar

har mange snøball historier,

en var da jeg pelma på en trailer uten at jeg tenkte på at det faktisk sto en stutebil parkert med to politifok inni rett bak meg, det var så klart en maktsyk kjærring såm absolutt skulle ha navnene våre og trua med å gi osse prikk på rullebladet.

 

en annen var da jeg pælma på en gammal volvo og han som kjørte klikka og bynte å kjøre etter oss og prøvde å kjøre på oss, så sa han at han skulle ringe snuten.

 

og en gang var det en hissig rødhåra kjærring som trua med å banke meg :!:

Lenke til kommentar
Jeg tør å stå fram å si at jeg er en av de drittungene som kaster snøball på vinduene deres og de blankpussa mercedesene sene fredagskvelder.

Og skulle jeg ta deg på fersken i å pælme en snøball på bilen min, så skal jeg garantere deg juling.

vinduene mine driter jeg i, de får ikke bulker.

Ruta kan jo få sprekker eller "roser"

 

Jeg for min del hater snø, for hvert eneste år frem til niende klasse har jeg blitt "kryna" av alle kameratene mine. Men å stå på snowboard kan være litt kult. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...