Gå til innhold

svein svensen kjøreskole - erfaringer?


aklla

Anbefalte innlegg

jeg har startet på Svein Svensen kjøreskole, har bare hatt en time...

 

har hittil nesten bare dårlige erfaringer....

 

negativt:

1: læreren snakket i telefonen mesteparten av tiden

 

2: fikk regning på 8900, dette var for en samlepakke jeg ikke skulle ha, de hadde spurt meg, jeg sa nei

 

3: når jeg skulle bestille time fikk jeg ikke tak i noen, ringte så ofte jeg kunne den dagen

 

4: fikk endelig tak i noen, han har ikke oversikt og ber meg ringe etter 19:00, jeg ringer etter 19:00, ringte ca 10 gagner etter, ingen svar

 

5: noen dager senere fikk jeg tak i noen der igjen, som heller ikke har oversikt, og sier han skal ringe senere på dagen, når han har den boka meg oversikten, har enda ikke hørt noe fra han...

 

6: hovedgrunnen til at jeg valgte Svein Svensen var at de kjørte på lørdager, første kjøretime var på lørdag, fikk senere vite at de ikke kjørte på lørdager :dontgetit:

 

 

positivt:

 

1: fine biler

 

2: greie lærere

 

noen fler som har positive/negative erfaringer med Svein Svensen?

 

er dette en kjøreskole som er sånn delvis seriøse eller er det greit, men jeg har hatt uflaks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt 3 "lapper" hos Svein Svendsen og har ingenting negativt å si. Riktignok hadde jeg timer hos avdelingen i Oslo. Lærerene var kjempeallrighte, og hvis en ikke kunne steppet en annen inn og ordnet. Kom god overens med alle. De var seriøse og profesjonelle.

 

Jeg fikk ikke en inntrykk av at de forsøkte å trekke mest mulig penger ut av meg, og jeg fikk god hjelp hvis det var noe jeg ikke klarte e.l.

 

Alt i alt har jeg egentlig bare positivt å si om Svein Svendsen. Men som sagt, dette var avdelingen i Oslo.

Lenke til kommentar

Dette virket useriøst. Har ikke alle kjøreskolene fine og nye biler da?

 

For meg så var kontakt viktig. Jeg ville ta lappen så fort som mulig. Ringte hver dag for å høre om de hadde avbestillinger. Tok ikke så mange effektive uker å ta lappen. Med en kjøreskole som ikke har oversikt over timer samt ikke klarer å ringe deg tilbake er ikke noe å gå på i mine øyne. Husk at det er du som er kunde og da må du stille krav til og bli tatt seriøst.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
  • 11 år senere...

jeg har startet på Svein Svensen kjøreskole, har bare hatt en time...

 

har hittil nesten bare dårlige erfaringer....

 

negativt:

1: læreren snakket i telefonen mesteparten av tiden

 

2: fikk regning på 8900, dette var for en samlepakke jeg ikke skulle ha, de hadde spurt meg, jeg sa nei

 

3: når jeg skulle bestille time fikk jeg ikke tak i noen, ringte så ofte jeg kunne den dagen

 

4: fikk endelig tak i noen, han har ikke oversikt og ber meg ringe etter 19:00, jeg ringer etter 19:00, ringte ca 10 gagner etter, ingen svar

 

5: noen dager senere fikk jeg tak i noen der igjen, som heller ikke har oversikt, og sier han skal ringe senere på dagen, når han har den boka meg oversikten, har enda ikke hørt noe fra han...

 

6: hovedgrunnen til at jeg valgte Svein Svensen var at de kjørte på lørdager, første kjøretime var på lørdag, fikk senere vite at de ikke kjørte på lørdager dontgetit.gif

 

 

positivt:

 

1: fine biler

 

2: greie lærere

 

noen fler som har positive/negative erfaringer med Svein Svensen?

 

er dette en kjøreskole som er sånn delvis seriøse eller er det greit, men jeg har hatt uflaks?

Nei det er helt riktig, den er delvis seriøs.

Jeg tok MC-lappen der i sommer, og er veldig misfornøyd med en skolen.

Kjørelærer som glemte at jeg hadde time, hadde 3 forskjellige kjørelærere fordi den opprinnelige ikke hadde tid.

Umulig å få tak i på telefon og epost.

Glemte å registrere obligatoriske elementer inn til Vegvesenet, så jeg nesten ikke fikk kjørt opp.

 

Jeg hadde valgt en annen kjøreskole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...