Phoenix_90 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Testet denne istad og gikk op med 30 fps http://www.fettnerd.org/?p=cssfps Det er en command på den FETTNERD fps fixen som du ikke bør ha, den gjør slik at det vil ta veldig lang tid å komme innpå css! Den heter : mat_picmip "-1" bare fjern den fra "autoexec.cfg filen. Gå inn i Steam -> SteamApps -> "Din e-mail" -> CS:S -> cstrike -> cfg -> , så trykker du på høyre muse knapp, så trykker du på ny -> tekstdokument, så skifter du navn til: autoexec.cfg, så står det at filen vil bli ubrukelig, men bare trykk "ok". Så legger du det inn der Endret 13. februar 2005 av Phoenix_90
Luchy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 skjønner meg ikke på folk som sliter med FPS. gjennom de 5 årene jeg har hatt det har alt virket perfekt
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Har CS:S vært ute i 5 år? Tida går jaggu fort.
Luchy Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Har CS:S vært ute i 5 år? Tida går jaggu fort. nei, men CS: S er ikke det eneste CS spillet som går på FPS
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Har CS:S vært ute i 5 år? Tida går jaggu fort. nei, men CS: S er ikke det eneste CS spillet som går på FPS Jeg vet faktisk ikke om et eneste spill som ikke "har" FPS. Og når vi er i et CS-forum der man skal diskutere CS, er det for meg naturlig og holde seg innen for det når man snakker om FPS.
Jooakim Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 hahahA! emnet er jo om source, og da er det vel ikke meningen å snakke om problemer med fps i andre spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå