Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Club - Responstid kundeservice


Anbefalte innlegg

Club Diamond

 

Utvidet åpningstid for kundeservice:

Man - Fre : 08:00 - 22:00

Lør : 10:00 - 20:00

Søn : 14:00 - 20

 

Responstidsgaranti på kundeservice - maks 3 minutter venting!

 

:w00t: Det virker. Har nå prøvd kundeservice flere ganger og det er nå kun sekunders venting.

 

Dette er vel verd 49,- pr mnd ja

 

:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det følger jo med litt mer da;

 

Èn høyere hastighet i juni og juli

Quattro bredbåndsboost

3 valgfrie helger

Norman Virus Control flerbruker

Lisenser til 3 PC'er

Epostvask

Kontroll av din epost for spam og virus

10% rabatt på videoleie og Bredbånds-TV på BroadPark

10% rabatt på NextPhone bredbåndstelefoni

Utvidet åpningstid for kundeservice:

Man - Fre : 08:00 - 22:00

Lør : 10:00 - 20:00

Søn : 14:00-20:00

Responstidsgaranti på kundeservice - maks 3 minutter venting *

Dersom du flytter - 50% rabatt på flytteavgift

Lenke til kommentar

Ekstra utgifter

49 x12 = 588,-

 

 

Sparte kostnander:

128x12x0.10 = 153,69 (Bredbåndstelefoni)

148x4 = 592,- (Quatro helgeboost)

10%rabatt filmleie (ukjent pris)

ca 300x3 for lisens av antivirus= 900.

2 mnd en høyere hastighet = ca 200

 

Ser ut til at pakken rundt er mykje meir verd enn kva ein betaler for.

Dermed kan ein vel sei at den utvida og forbedra kundesuppoarten er eit pluss og ikkje noko ein direkte betaler for.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

F**n meg det verste eg har høyrd om! betale ekstra for noko som høyrer til ein service du allerede kjøper... har delta abb til ngt og dei kan ikkje akkurat klage over at eg bataler lite. So vil dei ha ekstra betaling for å kunne nå dei ein gong det trengs ein gong i halvåret? det er F**n meg utrulig... går det an å anmelde dei for det ein eller annan plass? har ringt kundesrvice to gonger i forrige veka begge gangene har ventetiden vore lenger enn 35min... var ikkje det snakk om forbetringer....?

Lenke til kommentar
har ikke telenor samme greie da? ser ikke helt problemet.

tenker da på bedre support.

Telenor har hatt den desidert beste supporten jeg har vært borti når det gjelder bredbånd.

Sammenliknet med NGT, Bredbåndsfabrikken, Tele2.

 

Var bare å logge på en irc kanal hvor supporten ventet på spørsmål. Merket at linja mi var litt ustabil så jeg spurte support om hva som kunne være problemet, to dager senere kom det servicefolk fra Bravida på døra mi og skulle sjekke kontaktene til huset. Ellers var det også ofte jeg logget inn og spurte et kjapt spørsmål om hvordan sette opp mail osv.. Aldri noe telefonkøproblem!

Lenke til kommentar
har ikke telenor samme greie da?  ser ikke helt problemet.

tenker da på bedre support.

Telenor har hatt den desidert beste supporten jeg har vært borti når det gjelder bredbånd.

Sammenliknet med NGT, Bredbåndsfabrikken, Tele2.

 

Var bare å logge på en irc kanal hvor supporten ventet på spørsmål. Merket at linja mi var litt ustabil så jeg spurte support om hva som kunne være problemet, to dager senere kom det servicefolk fra Bravida på døra mi og skulle sjekke kontaktene til huset. Ellers var det også ofte jeg logget inn og spurte et kjapt spørsmål om hvordan sette opp mail osv.. Aldri noe telefonkøproblem!

Dette varierer STERK, har hjulpet folk Telenor nekter å hjelpe. Bla fordi det var feil i internet security som de fikk av telenor.....

 

Ellers, syns ikke det er noe galt med dette jeg. Man kan jo isolert sett se på prisen som betaling for de andre tjenestene og at raskere svar er en bonus....

 

Har ringt ngt en gang i år for å få passordet til routern, da tok det 1min å få svar, et tips er jo å ringe rett før de stenger...de få gangene jeg har måttet ringe så er det raskt svar.

 

Uansett så kan vi sikkert krangle oss blå og gule på dette, for hver og en har jo en oppfattning av hva de mener er god kundeservice. Noe jeg setter pris på med ngt er at du får snakke med noen som kan noe(de gangene jeg har ringt....). Telenor er man ikke like heldig med der hvor de ikke vet mer enn hva som står på skjermen, ngt personen jeg snakket med viste hvertfall litt generellt om routern jeg hadde osv....Telenor ante ikke en gang att firewallen blocka status programmet for adsl'n deres...

 

Kort sagt, man kan være både heldig og uheldig med support fra alle firmaer...og jeg mener ALLE! På samme måte som det finnes skrekkhistorier om alle nybilforhandlere.... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Telenor har hatt den desidert beste supporten jeg har vært borti når det gjelder bredbånd.

Sammenliknet med NGT, Bredbåndsfabrikken, Tele2.

Enig. dessverre så er kanskje ikke prisene de beste eller produktet men service det har de. Eneste selskapet som faktisk har 24/7 service.

Hadde en hendelse i sommer hos en kompis da en kabel ble klippt ved en feil :innocent:

tror dere ikke telenor var der 2 timer etter at vi ringte inn. Dette var en lørdag kveld.

Hver gang jeg har ringt inn så blir det svart innen 1 min.

Har ikke telenor internett så blir litt feil å "reklamere" men dette er mine opplevelser med Telenor når jeg har telefonisk kontakt med de

:w00t:

Lenke til kommentar
F**n meg det verste eg har høyrd om! betale ekstra for noko som høyrer til ein service du allerede kjøper... har delta abb til ngt og dei kan ikkje akkurat klage over at eg bataler lite. So vil dei ha ekstra betaling for å kunne nå dei ein gong det trengs ein gong i halvåret? det er F**n meg utrulig... går det an å anmelde dei for det ein eller annan plass? har ringt kundesrvice to gonger i forrige veka begge gangene har ventetiden vore lenger enn 35min... var ikkje det snakk om forbetringer....?

 

Helt enig, dette er helt forkastelig!!! Håper dette blir tatt opp i tv2-hjelper deg igjen! De har hatt oppe ngt og kundeservice før, og ngt har lovet å forbedre seg. Eneste de har gjort er å legge opp denne "gjennomsnittelig ventetid" greia si, noe alle som har prøvd å ringe ngt vet at ikke stemmer. Nei, tenke seg til, la kundene betale ekstra for at de skal bedre sin kundeservice. Det er jo omtrent samme sak som når de innførte faktura på mail, de som ikke godtok det ville bli eksta belasta for å motta regning i posten. Andre firma ville belønnet kunden for at de sparer administrasjonskostnader. Er selvfølgelig enig i at faktura på e-post er greit, men det er prinsippet.

 

nei, ngt, dette er ikke bra!

Lenke til kommentar

Ja, dette er forferdelige greier. NGT leverer et bra produkt (den perioden jeg brukte de), men har ikke så lave priser at det redferdigjør ekstrakostnader for å yte det som blir betraktet som normal kundeservice. Nå må sannsynligvis de med vanlig abonnement vente enda lengre for å slippe fram "VIP"-kundene. Dette er ikke måten å fikse ting på NGT!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...