kanariz Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Har lest igjennom alle postene her nå og så fant jeg en post om Skins i Steam. Gjorde alt som stod der men nå har jeg et problem. Jeg får ikke lagt inn nye skins... noen som kan gi meg en full guide til dette På forhånd takk!!!!
A.J Green Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Steam skins eller model-skins? Tar begge to jeg. Steam skins ala denne. Innstalers slik: Du åpner .rar eller .zip filen og extracter den til C:\Programfiler\Steam\skins Da vil denne mappen få en ny mappe, som heter det skinet heter. Nå skal du gå inn i steam -> settings -> interface og select skin. så velger du skinet og restarter steam så skal alt være ordnet. Model skins inntstaleres på denne måten: Laster ned skinnet og extracter den til: C:\Programfiler\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike Du må huske å markere mappen "cstrike" i winrar vinduet. Ikke marker alle de enkelte filene. Da går det galt. Håper dette har vært til sånn halvveis hjelp.
kanariz Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Tusen takk.... Men har ett spørsmål til. har nå lastet ned en "ny" deagle, åssen får jeg dn til å funke, hvor skal jeg legge rar fila?? Tusen takk for hjelpen..
A.J Green Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Ja altså om du allerede har lastet ned et deagle skin så husker jeg ikke helt om det nye skinnet overwriter de gamle. Du kan jo prøve. Men for sikkert hets skyld sletter du de gamle fra cstrike/models. De heter ofte noe som p_deagle osv. Bare slett disse du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå