Gå til innhold

Scout vs AWM!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kalle det teit syntes jeg er å dra det litt langt, og du bør kansje lese retningslinjene en gang til.

 

La meg omformulere den setningen :

 

"Alle moddene som finnes til HL1 som kommer til source motoren kommer trolig til å hete "navn":Source når de blir oppdatert til å bruke den nye motoren."

 

Var den også like teit?

Lenke til kommentar

Bruker ikke forsvaret M4 og 50Kaliber sniper rifle ? var i høst og så på en slik rifle, er 4 forskjellige mekanismer for å "holde unna" rekrylen :S

hvis du tenker på fallskjermjegerne har de 12,7 sniper. men det er jo way offtopic.

 

me like scout best

 

edit: hva i alle dager er source eller css eller hva det nå er dere kaller det?

kødder du? viste du ikke om source.

Lenke til kommentar

Bah, for min del ødelegger snipere spillet. greit nok at et lag ha en sniper,men når det er slik at 6 av 8 begynner så er det bare å kutte ut serveren azzå :thumbdown:

 

AWP lyde en den styggetse og mest irriterende lyden eg vet om :whistle:

 

Må bare legge til en litt artig historie; spilte på office, tror muligens det var på catch gamer.ble eid med sniper en del ganger, og eg begynte å whine av frustrasjon da.så en runde der eg bare hadde pistol, fan eg en autosniper.For å si det sånn det var ikkje lenger eg som whinet :thumbup: gjikk rett opp på førsteplassen hehe. Men det so er poenget er at eg nettop ahdde slengt dritt om spezz autosniper`en. :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Bah, for min del ødelegger snipere spillet. greit nok at et lag ha en sniper,men når det er slik at 6 av 8 begynner så er det bare å kutte ut serveren azzå :thumbdown:

 

AWP lyde en den styggetse og mest irriterende lyden eg vet om :whistle:

 

Må bare legge til en litt artig historie; spilte på office, tror muligens det var på catch gamer.ble eid med sniper en del ganger, og eg begynte å whine av frustrasjon da.så en runde der eg bare hadde pistol, fan eg en autosniper.For å si det sånn det var ikkje lenger eg som whinet :thumbup: gjikk rett opp på førsteplassen hehe. Men det so er poenget er at eg nettop ahdde slengt dritt om spezz autosniper`en. :tease:

Dobbelt moral er det værste som finnes. :p:no:

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke nok skills til å handle en Scout noe særlig bra.. Tyr en del til AWP *englefjes*.. Men nå er jo jeg litt noob da! Skal prøve å øve meg opp med Scout når jeg får tid.. Må lære meg litt god aim'ing med den!

 

Er enig med at det er dritt når 50% av spillerne går rundt med snipere!

Blir bare for dumt.. Men man må jo få lov til å Scout'e litt innimellom!

Lenke til kommentar
Bah, for min del ødelegger snipere spillet. greit nok at et lag ha en sniper,men når det er slik at 6 av 8 begynner så er det bare å kutte ut serveren azzå :thumbdown:

 

AWP lyde en den styggetse og mest irriterende lyden eg vet om :whistle:

 

Må bare legge til en litt artig historie; spilte på office, tror muligens det var på catch gamer.ble eid med sniper en del ganger, og eg begynte å whine av frustrasjon da.så en runde der eg bare hadde pistol, fan eg en autosniper.For å si det sånn det var ikkje lenger eg som whinet :thumbup:  gjikk rett opp på førsteplassen hehe. Men det so er poenget er at eg nettop ahdde slengt dritt om spezz autosniper`en. :tease:

Dobbelt moral er det værste som finnes. :p:no:

:whistle::yes:

Lenke til kommentar
Den store grønne børsen i CS som dreper med 1 kule finnes neppe i virkeligheten, den er en blanding av AWP og AWM, arctic warfare police edition og arctic warfare magnum. Løpet på riflen i CS er litt kortere og tykkere enn løpet på en AWM men det har riktige proporsjoner med løpet på en AWP. At løpet er kortere og tykkere gir våpenet kortere rekkevidde men økt presisjon, for politi er det ikke viktig å kunne drepe på tvers av landegrenser, de trenger presisjon så de treffer gisseltaker og ikke hodet til gisselet 5cm ved siden...

AWP skal være svart, militæret bruker AWM, en litt annen versjon med grønn maling. Men det finnes flere enn bare noen få typer slike rifler, det lages forskjellige utgaver for å tilpasse våpenet kundens ønsker. Er du interresert i å kjøpe et stort antall slike rifler kan du sikkert få riflene ombygd til å bruke uzi-magasiner. Ulike land har ulike krav til sine våpen, Sverige trengte en rifle som tålte kulde bra. Arctic Warfare laget da en rifle som tålte temperaturer ned i -40grader C.

Den grønne børsen i CS er sikkert en grønnmalt AWP men kanskje er det en AWM delvis ombygd til en AWP? Våpenet er hverken en AWP eller AWM men en eller annen custom spesialtilpasset utgave av arctic warfare riflen.

da vet vi det folkens

Lenke til kommentar

MYE offtopic her da

 

Min mening

 

Scout-er 4 fun, dvs. public/overtrøtt gaming/slakt

Awm brukes egentlig så ofte som mulig i matcher

 

Liker begge to veldig godt :p

 

Men AWM tar nok seieren her ja......

 

(btw. veldig morsomt å lese kommentarer som "AWM har ødelagt hele spillet, det er jo ikke noe "REALISTISK" med den gunneren, dreper på et skudd!"

 

O K .......hvis du spiller cs for realisme har du bommet grovt ;) )

Lenke til kommentar
(btw. veldig morsomt å lese kommentarer som "AWM har ødelagt hele spillet, det er jo ikke noe "REALISTISK" med den gunneren, dreper på et skudd!"

 

O K .......hvis du spiller cs for realisme har du bommet grovt ;) )

Når du dør av et skudd i stortåa så er det litt vel drøyt :roll:

 

Uansett så syns vel alle det er svært underholdende å spille første runde på en CS kamp da alle har pistol. Da ser du hvor mye mer morro en kamp uten sniperrifler er.

 

Personlig så syns jeg CS ville vært mye mer underholdende om det ikke har vært noen snipervåpen i spillet, slik at camperene og slikre kjedelige folk hadde blitt fjernet til en viss grad.

Lenke til kommentar

Blir enda mer offtopic jo.....

 

Men TCi,

 

Har et spørsmål til deg:

Spiller du noe annet enn public?

 

 

Hvis ikke, så er det sikkert forståelig hvorfor du er så negativ til snipere, men hvis du spiller det jeg liker å kalle "Organisert CS" ;) (Matcher)

 

Så vil du oppleve noe helt annet......

 

Edit:

 

Som folk har prøvd å forklare....Du dør IKKE av et skudd i tåa, så slutt å mas om det :p

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Men TCi,

 

Har et spørsmål til deg:

Spiller du noe annet enn public?

 

 

Hvis ikke, så er det sikkert forståelig hvorfor du er så negativ til snipere, men hvis du spiller det jeg liker å kalle "Organisert CS" ;) (Matcher)

 

Så vil du oppleve noe helt annet......

 

Edit:

 

Som folk har prøvd å forklare....Du dør IKKE av et skudd i tåa, så slutt å mas om det :p

Ja det kan nok stemme. Men så "alvorlig" vil jeg nok aldri se på CS :)

 

Beklager all off-topic praten, skal stoppe nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...