Gå til innhold

Den lille store Hunter tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal spille Dwarven Hunter i retail, men lurer litt på hvordan de virker i praksis i høyere levler. Jeg kommer til å spille mye PvP.

Edit: Det ble til at jeg valgte Night Elf Druid, treger ikke :)

Endret av xantir`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hunter er vel en av de beste klassene til PvE, men til PvP vet jeg ikke. Kommer jo mye an på dyret ditt og hvor god du er til å få det til å holde borte eventuelle motstandere.

Taunt o.l funker ikke mot spillere vet du..

Skrevet

Glemte å tilføye at jeg aldri har spilt hunter til noe særlig høy lvl så jeg er ikke den som kan uttale meg best om dette, men sier bare hva jeg tror. :)

Skrevet

Hunter funker bra i PvP, en høy dps pet et must siden motstanderen går rett på deg og ikke dyret (vanligvis ...) og dual vielding er også et must spes mot spellcastere.

Skrevet

Tjaaa.. Hunter er såpass nøytral, på en måte, at jeg ikke syns den gjør seg noe bra i PvP.

Den har ingen sterke sider, men heller ingen dårlige.

I questing på PvE kan den gjøre seg greit, siden den er en grei tanks mot beasts, men ikke stort mer.

Men det er jo min subjektiveoppfattning noe jeg ikke får lov til å ha når jeg skriver norskstil (noe jeg gjør nå :p)

Skrevet

Jeg har nå en lvl 40 hunter (vet ikke om dette er høyt nok til å klasifiseres som høy lvl), og den synes jeg funker supert i PvP. Det verste jeg kan møte på er vel en rogue, og enda verre; to rogues! Uansett, greier du å komme deg litt på avstand bør du ha rimelig god kontroll, hvertfall hvis du er litt ranged spesifisert i talent-treet. Har forøvrig en shadowstalker som pet (hvis jeg ikke husker HELT feil), og har hatt den siden lvl 10. Prøvde å temme en lvl 30 raptor en gang for å se om det var noe stor forskjell, men det var det ikke. Det finnes vel en del elite-dyr man kan temme, vet ikke noe om disse har noen stor fordel?

Jaja, mitt subjektive synspunkt. :-)

Skrevet

Uten at Hunter-folket skal bli helt loco på meg her nå, må jeg få sagt:

Hunter er Warlock-light. Selvfølgelig bare min mening, men hvorfor ha et pet som du må fôre når du kan summone en blå "sky" når som helst.. ;)

Skrevet (endret)

Når jeg snakker om PvP, mener jeg ikke en mot en, men PvP som i en gruppe. Guildet vårt har nok av Warriors som tar skaden for oss, og en viktig guild regel er at Shamans, Warriors, Druid (I bjørneform) eller noen av de andre tanksene ikke skal løpe mot Hunterne, så jeg er vel ganske "trygg" vil jeg tro. Jeg har hørt at Dps`en på en rifle kan bli veldig høy, så jeg føler det bare må funke bra. Hunter har vel noen skiller som gir effekt på hele party også? Føler hvertfall at jeg har hørt det.

Edit: Leif

Endret av xantir`
Skrevet
Uten at Hunter-folket skal bli helt loco på meg her nå, må jeg få sagt:

Hunter er Warlock-light. Selvfølgelig bare min mening, men hvorfor ha et pet som du må fôre når du kan summone en blå "sky" når som helst.. ;)

Jeg vil da heller si at warlock er hunter light jeg. Vi har jo mye mer armor (mail) og vi er ikke avhengig av mana i den graden warlocken er. Trenger en del mana til stings og slikt, men hvis vi går tom så skyter vi fortsatt. Har spilt til lvl 57 nå. Den første som stryker med i en instance er som oftest warlock eller priest, så lenge det er en dårlig warrior som er med. Hunter kan feign death noe som er en stor fordel mot npc.

Skrevet

hva er det der Pvp og PvE greine dere snakker om? jeg skulle gjerne likt å få så mye info om spillet så mulig, så det hadde vært fint hvis noen forklarte litt sånn småting! :blush:

Skrevet
hva er det der Pvp og PvE greine dere snakker om? jeg skulle gjerne likt å få så mye info om spillet så mulig, så det hadde vært fint hvis noen forklarte litt sånn småting! :blush:

Hva med å lese trådene her i forumet? For eksempel stickyene...

Skrevet
Hvis jeg for eks. går innpå en PvP, må jeg holde meg på den hele tiden, eller kan jeg også gå innpå PvE? :hmm:

lol

Skrevet
Hvis jeg for eks. går innpå en PvP, må jeg holde meg på den hele tiden, eller kan jeg også gå innpå PvE?  :hmm:

lol

gi han et orntlig svar da!

Du har din vhar bundet opp til servern.

Hvis du begynner å spille på en pvp, kan du såklart lage en ny char på en pve server, og så gå tilbake til pvp servern å spille med førstnevnte char.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...