Gå til innhold

skal ha ny prosessor?


Anbefalte innlegg

halla...

 

eg sitte å lure på å kjøpe meg ny cpu...

eg skal bruke maskina til speling...!!

 

har derfor diverse spørsmål:

 

kva er forsellen på sokket 754 å 939??

kva er Minnekontroller (dobbel kanal)??

 

 

eg satt å lurte på dinna cpu'en: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18698

er det eit bra valg av cpu som skal brukast til speling??

 

kva hovudkort annbefala du til dinna cpu'en??

er den bra til klokking??

 

mvh kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

såvidt jeg har forstått så er socket939 mer fremtidsrettet og amd skal visstnok være best å spille på ja.

klokking kommer ann på hvor mye du vil bruke på kjøling, og det kommer du til å få masse svar om hvis jeg kjenner forumet rett.

 

hvilket system er det du har fra før? skjermkort, cpu, ram, osv

Lenke til kommentar
såvidt jeg har forstått så er socket939 mer fremtidsrettet og amd skal visstnok være best å spille på ja.

klokking kommer ann på hvor mye du vil bruke på kjøling, og det kommer du til å få masse svar om hvis jeg kjenner forumet rett.

 

hvilket system er det du har fra før? skjermkort, cpu, ram, osv

abit nf7-s

amd xp +1900

gainward fx 5600, 256mb ram

512 mb ram (333mhz)

80gb hdd

 

eg har vannkjøling også :D

 

det eg hadde tenkt var å skifte ut cpu'en å hovudkorte...kva trur du om det?

Endret av kristian_e
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...