Gå til innhold

hvor lærer jeg å skyte bue? (elf rogue)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Er en elf rogue lv 7, vet ikke hvor jeg skal lære meg å bruke pil og bue. Kan noen hjelpe takk.

Du finner en weapons trainer. Jeg tror du kan trene pil og bue i Stormwind hvertfall.

Skrevet

og hvis du ikke kan der, så sier weapons traineren iallefall hvor du kan trene..

(det er en weaponstrainer i Darnassus også..trenger ikke gå helt til stormwind...men det spørs jo om han kan lære deg bue)

(spør en vakt for å finne trainer)

Skrevet
Available Weapons:  Dagger,  Swords,  Maces,  Fist Weapons,  Thrown,  Bows,  Crossbows

For å finne weaponstrainer drar du til Darnassus (hovedstaden på night elf sin øy) og spørr en vakt (høyreklikk) om hvor weaponstrainer er.

Skrevet

ok så nå har jeg lært meg pil og bue, kostet meg 10 sølv >.<

Men jeg får ikke bruke det! jeg fikk equip det og puttet det i quickkeyen, men da jeg valgte et monster og clicket på bueikonet ingenting skjedde! jeg har over 200 pil på meg.

Skrevet

1. Vet ikke om du har kjøpt pilkogger (quiver), men dette trenger du hvertfall. Putt det i en "bagslot"

2.Pilene puttes i dette. Det lønner seg å fylle det helt opp, 200 piler varer ikke lenge!

3. Equip pilene, ved å åpne koggeret og høyreklikke på pilene. Dette må ofte gjøres på nytt når du kjøper nye piler, så dersom det plutselig ikke virker, vet du at det er dette som må gjøres.

Håper dette hjalp!

Skrevet (endret)
Ja...har gjor alt det. kogger på ligger ved bagen og 6 slots posen, og pilene er equipped

Sikkert et dumt spørsmål, men har du husket å kjøpe en bue ?

Endret av Uderzo
Skrevet (endret)

ja fikk buen fra en quest og equip det også, jeg klikket på target men hvis jeg høyre klikk så bruker jeg kniven på ham, og hvis jeg bruker shortkey 1 (der buen er lagt) så skjer det ikke noe

post-172-1108587546_thumb.gif

Endret av Squy
Skrevet

har du husket å legge autoshot icon på quickbar'en da? det er ett eget icon for å skyte med bue... Og du kan ikke være for nær fienden...

Skrevet
har du husket å legge autoshot icon på quickbar'en da? det er ett eget icon for å skyte med bue... Og du kan ikke være for nær fienden...

Husk at det bare er Hunter som har Autoshot. Alle andre må fyre av manuelt. Husker det var en bra skuffelse første gang jeg prøvde geværet til Warrior'en min. =P

Skrevet
ugh, tuller du? kjedelig! burde jo være en egen angrepsknapp for bue/kastevåpen slik som det er for vanlig angrep... :/

Er jo en av hovedfordelene vi huntere har det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...