Gå til innhold

Tråden for morsomme GIF-bilder


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A7dqRKb.gif

 

Har høyt mye rart opp gjennom årene, men fy faen... Hva blir det neste? Holder du en roast i en begravelse for personen som døde?

Må ikke ta det så alvorlig. At ulykker osv. har kapasitet til å morsomt er bare et faktum, det betyr ikke at man ikke har noen som helst empati eller sympati ovenfor det. Det er også slik at hvis du ser på internett folk som skader seg så har man ikke samme tilknytningen til det som pårørende har.

 

Når det er sagt så har jeg til gode å finne et dødsfall komisk. Men tviler ikke på at det er mulig å finne. Tingen er jo bare at folk flest samtidig hadde blitt påvirket følelsemessig av det faktum at du ser på noe trist.

 

Og hadde det vært morsomt, enten måten det skjer eller noe som skjer rundt så ler man ikke av at noen dør. Det er ikke selve skaden, smerten eller tapet som er komisk.

 

Muligheten er nok der. Hva om du forteller seeren på forhånd at ingen dør? Er det da plutselig mulig å le av det? Det hadde ikke endret noe, fordi det er ikke faktumet om at det er noen som dør som er morsomt, det er noe annet.

 

Men forstår reaksjonen din. :yes:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

*snip*

For meg er det egentlig helt enkelt: Små uhell kan man le av, men store ulykker blir for alvorlige. Har sett mange videoer på f.eks youtube med ulykker, og mange kan være svært morsomme. Forskjellen mellom dem og denne er at folkene i de andre slår seg litt, men de er på beina igjen etter noen sekunder. I den gif-en vi snakker om her var fyren svært nær ved å brekke nakken, og han var ikke på føttene igjen etter noen sekunder. Han var bevistløs ganske lenge, og så vidt jeg husker ble han fraktet til sykehus. Heldigvis kom han seg fort, og han var tilbake på scenen igjen i samme episode. Men likevel, det var rimelig nært å bli fatalt, og det er ikke noe jeg klarer å le av. Tror ikke han ler så mye heller.

 

Men nok om det. Kanskje på tide med flere gif-er. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...