Gå til innhold

DVD-R og DVD+R...to onder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere går inn her så kan dere sjekke ut om brennerene deres støtter bitsetting/booktype. Det står til høyre i en av kolonnene.

Så langt jeg kunne se, er det ingen Nec brennere som støtter dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det noe bedre resultat hvis man brenner +r til -rom enn -r til -rom? Har så langt brent -r og de funker ikke i den beste dvd spilleren min, er det vits å forsøke samme billig platen (thats write!4x) i + utgave også?

Skrevet
Hvis dere går inn her så kan dere sjekke ut om brennerene deres støtter bitsetting/booktype. Det står til høyre i en av kolonnene.

Så langt jeg kunne se, er det ingen Nec brennere som støtter dette.

Tror det går hvis man laster ned uoffisiell firmware

Skrevet

Tja, nå har jeg brent sponsorvideoen min i 16 eksemplarer på That's Write plater, så jeg håper jo at de funker, da. Har bare testet at spilleren som før ikke klarte å lese +R plater, men bare -R, klarte å lese dette nå.

Skrevet (endret)

Du har ikke vurdert å legge den ut på en streaming server? Så slipper du sende ut en DVD til alle som skal se? De må vel også ha en bærbar med DVD og projektor for å se den i et møte el.?

Men det er ikke noe problem, men bare en ide for å gi deg mulige løsninger til å få viste den til flest mulig intressenter uten å binde deg til en plate? De fleste har gode interenttlinjer.

Endret av Theo343
Skrevet

Har testet dette på min Plextor 708UF med Nero 5.5 funket utmerket på 3 stasjonære spillere som tidligere bare ville ha DVD -R plater og 1 DVD spiller i min stasjonære PC som bare likte originale DVD'er.

Dette kan som sagt bare gjøres med DVD +R plater, da DVD -R har booktype allerede skrevet på fra produksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...