hinduuu Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Noen som tester spillet, har fått mail osv om at jeg er med. Men atm så har jeg ikke pc, og når jeg får pc'n tilbake fra elkjop så har jeg en del og ta igjen i wow ;=) Så er ikke helt sikker på om jeg får testa det. Tilbake til wish, hva syntes dere?Er det vært å prøve?
Kim Roger Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Wish er kanslerert. ear friends of Wish: Unfortunately we have bad news. After careful consideration of all the facts and analyzing all the data which we have gathered from the Wish Beta 2.0 test so far, we have decided to cancel the Wish project. Our Beta test will end this evening at 6pm EST, and at this time our Beta forums will close as well. We enjoyed working together with our fans very much, and we are very sorry about this development. We wish you the best of luck in the future, and hope that you continue to enjoy online gaming, even with Mutable Realms and Wish not being available anymore. We also wish the best luck to our competitors, and hope that they will not suffer the same fate as us. Best regards, Your Mutable Realms Team
hinduuu Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Bare glemm det, kom over det her Lurer litt på hvorfor jeg har fått mail om at accounten er aktivert og jeg kan begynne å laste ned spillet.
hinduuu Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 ;)så ikke at du hadde skriv, må sikkert ha skjedd mens jeg skrev min -,-
Aranel Elensar Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Selv om Wish we kanselert er det mange fra Wish communityen som samles på siden http://projectwish.com/ . Spør du meg så er det veldig synt at spillet ble kanselert mest på grunn av evolusjons systemet som spillet hadde. Gledet meg til å se hvordan det virket i beta'en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå