Gå til innhold

TES: Enda flere screens fra The Elder Scrolls IV!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som Smeagoldfish sier: Jeg som blir redd av morrwind!

Når jeg sitter dypt konsentrert i spillingen og plutselig bykser det frem et stort stygt hårete monster som brøler ut noen infernalske lyder kommer jeg til å pisse på meg :w00t:

Egentlig er det en god ting for da blir jo spillet enda mer gøyalt når jeg lever meg sann inn i det :thumbup:

edit: POST 1000!!!! :w00t::fun::fun::fun:

Endret av Equerm
Skrevet

Det er enda bedre når du har latt Windows Media Player søke gjennom HDen for lydfiler, og så sitter du opptatt med ett eller annet, og plutselig kommer det noen gigantiske grynt og brøl fra høyttalerne, nok til å skremme skiten av alle og enhver pluss mora! Ja, gjorde den tabben selv.. :!:

Skrevet
Det er enda bedre når du har latt Windows Media Player søke gjennom HDen for lydfiler, og så sitter du opptatt med ett eller annet, og plutselig kommer det noen gigantiske grynt og brøl fra høyttalerne, nok til å skremme skiten av alle og enhver pluss mora! Ja, gjorde den tabben selv.. :!:

Been there, done that ;)

Skrevet

Ja, jeg husker fortsatt første gang jeg støtte på en dremora.... det gikk ikke pent for seg :cry: og med grafikken på oblivion blir det nok skummelt :D selv om man er høy level og har spilt det mye :dribble:

Skrevet

Dette er virkelig noe å se frem til! Det og S.T.A.L.K.E.R. spesielt. Er så utrolig kult med rollespillelementer i 3D spill. Jeg kan ikke utrykke meg over hvor mye jeg gleder meg :dribble:

Woooohooooo.....

Skrevet
Jeg kan ikke utrykke meg over hvor mye jeg gleder meg dribble.gif

ikke jeg heller, kan ikke huske å noen gang ha gledet meg så mye til et spill :D

Skrevet

Faktisk så tror jeg du sier noe her. Jeg gledet meg sykt mye til Final Fantasy 8 husker jeg etter å ha spilt Final Fantasy 7 som var helt sinnsykt bra!

Og nå tror jeg faktisk at Bethesda er mitt favoritt spill-firma! Etter at Squaresoft slo seg sammen med Enix har de daffet av (dårlige spill) og nå har jo sjefen sjøl slutta og begynt hos Microsoft. Så Bethesda rulez! Dessuten så er Bethesda sine egne sjefer og har ingen andre som tvinger dem til å legge ut bilder og videoer osv. Og de leser forumene og hører faktisk MASSE på hva folket har å si.

Det er jo utrolig!

Skrevet
Dessuten så er Bethesda sine egne sjefer og har ingen andre som tvinger dem til å legge ut bilder og videoer osv. Og de leser forumene og hører faktisk MASSE på hva folket har å si.

Det er jo utrolig!

:yes:

Skrevet (endret)

Det er noen flere screenshots tilgjengelig på en russisk nettside. Med intervjuer og greier. Er det lov å poste linker?

Gjør det allikevel jeg! ;)

http://trans.voila.fr/voila?systran_lp=ru_...creenshot.shtml

btw: Denne er oversatt fra russisk til engelsk, så dere greier å lese hva som står!

EDIT: Forandret liken sånn at dere kommer direkte inn til screenshots-avdelingen

Endret av raziel014
Skrevet
Det er noen flere screenshots tilgjengelig på en russisk nettside. Med intervjuer og greier. Er det lov å poste linker?

Selvfølgelig. :) Det er ikke linken som er skummel, det er det som er bak den... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...