Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

... er det noen som har OVER 28 kb\s?

 

i såfall, hvordan?

Ikke klag... jeg ligger på max 30, men som oftest 10 hele tiden... er på 10%... Har holdt på side kl 14.00 i dag :no:

Til glede for deg og ergrelse for de fleste andre her i europa så tror jeg nok ikke det skjer noe i dag. :( Du rekker nok å få lastet det ned. :)

Får håpe det... Jeg har jo lyst til å være med fra begynelsen.... Jeg har en hau jeg skal spille med, å vil nødig være det "svakeste ledd" i gruppen.... Håper Mandag jeg :yes:

 

PS! Minner meg mer om en irc kanal en et forum her

Endret av Kulor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
tar det lengere tid å laste ned wow hvis man spiller cs imens? plz svar meg

Tror nok ikke det gjør så mye med WoW men cs kan jo lagge litt da. :p

Lenke til kommentar

Får håpe det... Jeg har jo lyst til å være med fra begynelsen.... Jeg har en hau jeg skal spille med, å vil nødig være det "svakeste ledd" i gruppen.... Håper Mandag jeg :yes:

 

PS! Minner meg mer om en irc kanal en et forum her

Fra begynnelsen ja.. De fleste er jo godt i gang men.. :roll:

Lenke til kommentar
tar det lengere tid å laste ned wow hvis man spiller cs imens? plz svar meg

Du som er sånn super crackz0r haxx0r må da vite sånt vel?? :p

 

Anyway, meget mulig. Jeg vet ikke med CS men med AO så trekker det bare rundt 1K av linjen min mens jeg spiller ...

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar

Får håpe det... Jeg har jo lyst til å være med fra begynelsen.... Jeg har en hau jeg skal spille med, å vil nødig være det "svakeste ledd" i gruppen.... Håper Mandag jeg :yes:

 

PS! Minner meg mer om en irc kanal en et forum her

Fra begynnelsen ja.. De fleste er jo godt i gang men.. :roll:

ÅRH... er det mulig??? Mente jo FB da... Ingen i min Guild har spilt CB, så for oss så er det "Begynnelsen" :nei:

Lenke til kommentar
tar det lengere tid å laste ned wow hvis man spiller cs imens? plz svar meg

Du som er sånn super crackz0r haxx0r må da vite sånt vel?? :p

 

Anyway, meget mulig. Jeg vet ikke med CS men med AO så trekker det bare rundt 1K av linjen min mens jeg spiller ...

jeg er jo ikke sån super haxxer men jeg bare sitter der i flere timer å gjetter tall når det kommer noen spill jeg ikke har penger til fordi jeg har sløsa dor mye penger :p til og med en 6 årong kan sitte der og gjette masse tall og kanskje klare det :w00t:

Lenke til kommentar
tar det lengere tid å laste ned wow hvis man spiller cs imens? plz svar meg

Du som er sånn super crackz0r haxx0r må da vite sånt vel?? :p

 

Anyway, meget mulig. Jeg vet ikke med CS men med AO så trekker det bare rundt 1K av linjen min mens jeg spiller ...

jeg er jo ikke sån super haxxer men jeg bare sitter der i flere timer å gjetter tall når det kommer noen spill jeg ikke har penger til fordi jeg har sløsa dor mye penger :p til og med en 6 årong kan sitte der og gjette masse tall og kanskje klare det :w00t:

Oki, håper du klarer å forsvare dette moralsk overfor deg selv da. Det er tyveri på lik linje som å gå inn i butikken og stjele spillet der.

 

Men jeg vil ønske deg lykke til med tallene ... koden er nemmelig 26 siffer lang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...