Gå til innhold

Er dette et kabinett for deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg blir 13 og liker ingen av dem..

skjønner ikke hvorfor tror at vi som er 13/14 liker kunn stygge kabinetter?

 

er selv 13(14 om 2 uker) og synes begge var stygge :yes:

ja men sånn generelt syns litt yngre folk sånne type "ferdigmodda" kasser ser kulere ut, eldre folk vil enten gjøre mest selv eller ha det stilfullt.

ikke at jeg er så mye eldre enn dere da...

Lenke til kommentar
jeg blir 13 og liker ingen av dem..

skjønner ikke hvorfor tror at vi som er 13/14 liker kunn stygge kabinetter?

 

er selv 13(14 om 2 uker) og synes begge var stygge :yes:

ja men sånn generelt syns litt yngre folk sånne type "ferdigmodda" kasser ser kulere ut, eldre folk vil enten gjøre mest selv eller ha det stilfullt.

ikke at jeg er så mye eldre enn dere da...

joda men ikke alle. :!:

Lenke til kommentar
jeg blir 13 og liker ingen av dem..

skjønner ikke hvorfor tror at vi som er 13/14 liker kunn stygge kabinetter?

 

er selv 13(14 om 2 uker) og synes begge var stygge :yes:

ja men sånn generelt syns litt yngre folk sånne type "ferdigmodda" kasser ser kulere ut, eldre folk vil enten gjøre mest selv eller ha det stilfullt.

ikke at jeg er så mye eldre enn dere da...

joda men ikke alle. :!:

Haha! Nei, det er ikke alle som har dårlig smak på grunn av at de er 13/14....

Jeg er selv 13 (14 om tre uker) og hater di kabinettene.... Modd selv!!

Lenke til kommentar

Det at 13/14 åringer bare liker såkalte "gamer" kabinetter, jeg er 13, og jeg elesker lian li, beantech, og andre stilrene fine kabinetter. Thermaltake, thermalrock, raidma og det greiene der er bare piss. Men så er ikke jeg your ordinary 13 åring da.

 

edit: Btw er ikke de alienware kabinettene i sølv og sort så veldig stygge.

Synes faktisk de så litt fine ut jeg, ville ikke kalt det 14izz kabninett i det hele tatt!

alienware_PC.jpg

Endret av hba
Lenke til kommentar

Ser du har fått litt motgang her SuperGeir...

Men bare lurer på, at hvis ikke det grønne kabinettet IKKE er Alianware.. Hva er det da?

Det bygger kanskje på Chiftec, men Alianware produserer!

Dessuten. Selger ikke Alianware bare ferdig PCer a?

Hvis ikke du har vært i Amerika å "buffa" de da :!:

 

EDIT: Lar det jeg har skrevet stå, for nå skjønte jeg hvor inderlig feil jeg tok.. Hadde nok bare lest første sida, da jeg skreiv dette inlegget.. Skjønner godt at du ikke vil gi fra deg navnet på produsenten som ga deg rettigheter til å selge (hvis det er sant da)

:D

Litt offtopic: En eller annen sa Mustang med Lada motor. Vil bare si at en Lada med Mustang motor er mye morsommere.

PS! Vært borte i boble med Porsche Carrera motor :whistle: Da fikk vi lange øyne fra rånere med BMW :p

Endret av pcmannen
Lenke til kommentar
Dessverre, men er nok flere yngre som synes de ser tøffe ut. Jeg liker mer stilrene kabinetter.

Flere yngre, you say ? Jeg er 14 å jeg likte ikke spesielt de kabinettene der . . . Har laget mitt eget tre-Kabinett jeg :)

Jeg er også 14, og synes at det øverste det kabinettet var skikkelig stygt! Kjøpte nettopp mercury kabbis på microplex :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

OFFTOPIC: Du Pcmannen: Boble med carrera motor? hvor mye vekt hadde dere sveisa på foran på stakkars 1303'n da? stort mer enn 1.8 i den så tipper den bakover når du lemper på litt kull..

 

REGARDING TOPIC: Jeg personlig hadde aldri i verden kjøpt noen av disse kabinettene.. De er for jålete til min bruk, pluss at jeg mest sannsynlig hadde blitt ledd ut på lan! Men, er nok ett forbausende stort marked for de.. har du ett prisoverslag å komme med, slik at vi kan se hvilken ende av markedet du skal selge deg inn på ?? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OFFTOPIC: Du Pcmannen: Boble med carrera motor? hvor mye vekt hadde dere sveisa på foran på stakkars 1303'n da? stort mer enn 1.8 i den så tipper den bakover når du lemper på litt kull..

 

Offtopic: Du det vet jeg ikke.. Fikk bare sitte på med fettern min jeg. Han er bilmekaniker..

 

Ontopic: Ser at det er mange 13/14 år gamle folk som reagerer her, på gaming kabinettene. Tror rett og slett ikke at det er noen "fjortiss-fenomen" å ha kabinett med plexi og neon. Tror det kommer av smak og behag! Hadde det selv før, og synes det var dritkult! Nå har jeg et stilreint, kult, kjølig, og praktisk bZerk kabinett fra microplex! (anbefales). Men! De kabinettene han Geir, eller supergeir, eller hva det å enn var, annonserer for. De var drittstygge! Likte de ikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg at alienware kabinettene er ganske stilige.

Men asså. Alt er jo smak og behag. Jeg liker nesten alle kabinetter, men jeg vil gjerne modde litt på dem.

jeg skjønner meg ikke på dere som kjøper logisys og mercury kabinetter. Vist man vil ha et "spesielt" kabinett så kjøper man et vanlig et å modder det. :( blir teit med sånne kabinett.

 

Men uansett. til tråstarter.

Har du noen plasser der man kan kjøpe disse kabinettene?

Virker litt usant pga at de kabinettene er de alienware bruker til sine ferdig pc'er. Og eneste måten som du kan få tak i de kabinettene som jeg kan komme på er at du kjøper en alienware pc å dreg ut hw :) noe som er rett å slett dumt :D

Lenke til kommentar
Dessverre, men er nok flere yngre som synes de ser tøffe ut. Jeg liker mer stilrene kabinetter.

Flere yngre, you say ? Jeg er 14 å jeg likte ikke spesielt de kabinettene der . . . Har laget mitt eget tre-Kabinett jeg :)

Jeg er også 14, og synes at det øverste det kabinettet var skikkelig stygt! Kjøpte nettopp mercury kabbis på microplex :D

Du synes Aliernware sitt kabinett var stygt, og kjøpte dette? OMFG *ler*

 

pxec7103hbk.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
v3_prd_configurator_cyborg_green.jpg

 

Er så godt som identisk..

jeg MÅ BARE FÅ SAGT DET!!!!! Se på kabinettet i bildet ditt... ser du bakerst på kabinettet, ser du gjenskinn av PC skjermen... se på bildet som Super Geir har lagt ut, er det meg eller har enda flere sett at det er akkuratt det samme bildet, bare med "paint modifikasjoner"???

Noen som IKKE klarte å bruke Paint Shop pro tro?? :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...