kimare Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jeg ser elkjøp selger Jensen ADSL Modem til 599,-. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg har bestilt Bluecom ADSL uten modem og betaler heller 599,- for å kjøpe et selv enn å leie et fra Bluecom for 499,-. Dersom noen har synspunkter mottas de med takk.
Chrian Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Har veldig god erfaring med Zyxel 650, den som nå selges kan brukes som modem og/eller ruter. Da har du to ting i en boks og prisen er nesten den samme som Jensen modemet fra Elkjøp. Du får også splitter med i prisen som er oppgitt. Her er en link Zyxel 650 Endret 6. januar 2005 av Chrian
agvg Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jeg ser elkjøp selger Jensen ADSL Modem til 599,-. Er det noen som har erfaringer med dette? Fungerer utmerket, har satt opp endel slike med null problemer.
netphreak Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Hm, mon tro om jeg kan bruke denne mot Nextgentel? Produktarket sier den støtter PPPoA, men jeg er litt usikker på om man får satt den opp mot NGT's nettverk alikevel... Noen som har prøvd?
Big_JT Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Jeg har bestilt Bluecom ADSL uten modem og betaler heller 599,- for å kjøpe et selv enn å leie et fra Bluecom for 499,-. Trodde man kjøpte modem fra BC for 499 jeg.
kimare Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Jeg har bestilt Bluecom ADSL uten modem og betaler heller 599,- for å kjøpe et selv enn å leie et fra Bluecom for 499,-. Trodde man kjøpte modem fra BC for 499 jeg. på nettsidene står det at man leier................. correct me if I'm wrong.
kimare Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Har veldig god erfaring med Zyxel 650, den som nå selges kan brukes som modem og/eller ruter. Da har du to ting i en boks og prisen er nesten den samme som Jensen modemet fra Elkjøp. Du får også splitter med i prisen som er oppgitt. Her er en link Zyxel 650 følger det ikke splitter med i Jensen modemet? hva er porto fra mpx?
Big_JT Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 på nettsidene står det at man leier................. correct me if I'm wrong. Oki. Tittet lit rund før jeg postet, men fant ikke noe. Hadde telenor ADSL før jeg gikk over til BC selv, og telenor har enda ikke spurt om å få tilbake modemet sitt. (Hadde ADSL fra telenor før man måtte kjøpe modem fra dem.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå