Gå til innhold

Drømmer unge piker om flate bryster og hesterumpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article942011.ece

 

Gjør virkelig jenter inngrep for å gjøre rumpa større? Virkelig en syk syk verden vi lever i.

So? Klarer du å engasjere deg i en sånn sak som sosialistene i aftenposten har klippet ut fra nettsidene til sosialistene i BBC om hva britiske damer bruker pengene sine på? Klarer du virkelig å engasjere deg nok i en sånn sak til å poste den her?

 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Denne tråden handlet om rumper. Hvorfor må du vri alt inn på sosialismen. Lag en ny tråd om du ta opp dette. Men du er inne på et poeng, er ikke så mange utenom meg selv som jeg politisk har sansen for. Generellt kan man si sosialister representer et degenerert amoralsk hedensk livssyn.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Denne tråden handlet om rumper. Hvorfor må du vri alt inn på sosialismen. Lag en ny tråd om du ta opp dette. Men du er inne på et poeng, er ikke så mange utenom meg selv som jeg politisk har sansen for. Generellt kan man si sosialister representer et degenerert amoralsk hedensk livssyn.

Jeg er målløs.

Lenke til kommentar
Gjør virkelig jenter inngrep for å gjøre rumpa større?

Står jo ingen plasser at rumpestørrelsen ønskes økt (eller faktisk økes). Hva er det egentlig du ønsker diskutert?

J-Lo som forbilde = ønske om stor rompe.

 

 

BOrtsett fra det så er det en elendig artikkel som sier null og niks. Hva vil 'vurdert operasjon' si?

 

Betyr det at 4 av 10 de en gang i sitt liv har stått foran speilet og tenkt: Tja, hva med større bryster?

 

Eller betyer det at 4 av 10 har vært til konsultasjon hos plastikkk-kirurg?

 

Og hva legger 2 av 3 i at de føler seg presset? Er det virkelig et aktivt press, eller er dette bare en litt tynn fantasi, som et resultat av at det er inn å snakke om alt presset fra samfunnet.

 

Dette er typisk idiotisk, og gjerne sosialistisk om man vil (siden vi er inne på det sporet), innfallsvinkling til noe jeg ikke en gang aner om er et reelt problem.

Lenke til kommentar

Når man tenker evolusjonsmessig så er det vel ikke en ulempe, men det er snakk om dagens mennesker og at ingen bør føle seg stygg bare fordi de ser ut som de gjør.

Mennesker som ser ok ut eller kanskje bra også tilogmed kan nok aldri tenke seg hvordan det er å se ut ut som ei burugle.

 

Det er jo masse press fra del kanten for tiden. Ungjenter på 10-15 år som er i en ganske viktig del av livet tenker kun på sminke og blondt hår.

Da er det jo klart hvordan de kommer til å være om noen år.

Mens de som faktisk bruker den tiden på å være nysgjerrig på tenkning og filosofi utvikler seg til å gi f*** i hvordan de ser ut bare man ikke ser ut som en total dass.

 

Det er klart at dette tvinger ungjenter i et hjørne de ikke vet hvordan de skal komme seg ut av. Og da blir man lett tvunget til å se spesiell ut og være så så tynn osv.

Og om det da skjærer seg kan depresjoner lett forekomme og angst for sosialt lag.

 

Så dette synes jeg er ille egentlig.

Lenke til kommentar

Og hva legger 2 av 3 i at de føler seg presset? Er det virkelig et aktivt press, eller er dette bare en litt tynn fantasi, som et resultat av at det er inn å snakke om alt presset fra samfunnet.

 

Dette er typisk idiotisk, og gjerne sosialistisk om man vil (siden vi er inne på det sporet), innfallsvinkling til noe jeg ikke en gang aner om er et reelt problem.

Kanskje du kan forklare hva dette har med sosialisme å gjøre?

Lenke til kommentar

Og hva legger 2 av 3 i at de føler seg presset? Er det virkelig et aktivt press, eller er dette bare en litt tynn fantasi, som et resultat av at det er inn å snakke om alt presset fra samfunnet.

 

Dette er typisk idiotisk, og gjerne sosialistisk om man vil (siden vi er inne på det sporet), innfallsvinkling til noe jeg ikke en gang aner om er et reelt problem.

Kanskje du kan forklare hva dette har med sosialisme å gjøre?

For å generalisere:

Det er typisk for den sosialistiske politikken å sy puter under armene på folk, overbeskytte unger mot alt presset fra samfunnet, og ikke minst snakke mye om hvor fælt alt dette fæle presset er.

 

Den ikke sosialistiske siden vil ha mer individualisme (= ikke kollektivt press), mener folk i større grad må ta ansvar for seg selv (= mindre opptatt av hvor fælt det kollektive presset er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...