Gå til innhold

Dine siste spillkjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hysj hysj,

ikke akkurat spillkjøp, jeg laster ned:

- Call of duty: finest hour

- Dead or alive: ekstreme beach volleyball :p

- Dead or alive: ultimate

(Xbox)

Skrevet (endret)
Hysj hysj,

(Xbox)

Lurt å lese rettningslinjene før man legger inne slike innlegg. Advarsel utdelt.

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet (endret)

Uru gikk for en femtilapp på GameZone. Det er kommet en billiglansering, men dette var den siste originalen og den sto i samme hylla. Den gikk til en smilende Jonas.

Neste ut er Syberia 1 og 2 på Play.com. Grisebillige godspill.

Endring: ^Th0mas^, på hvilken måte mener du at TheWiz kommer med informasjon som kan lede til piratvirksomhet? Brudd på §4 derimot...

Endret av sanoj_20
Skrevet
Hysj hysj,

(Xbox)

Men denne tråden heter ikke "Hvilket spill laster du ned akkurat nå?"!

BTW: Jeg ser etter et sted hvor jeg kan forhåndsbestille SWAT4, men de eneste stedene jeg har sett som faktisk har det, har bare en sånn funksjon hvor jeg kan "følge med" spillet. :(

Skrevet
[iC,27/02/2005 : 20:26]
Hysj hysj,

(Xbox)

BTW: Jeg ser etter et sted hvor jeg kan forhåndsbestille SWAT4, men de eneste stedene jeg har sett som faktisk har det, har bare en sånn funksjon hvor jeg kan "følge med" spillet. :(

Bare velg det. Du får beskjed per e-mail så snart spillet lar seg forhåndsbestille. Tror dette har med å gjøre at nettbutikkene ennå ikke har fått noe pris de kan forholde seg til.

Joda, jeg har allerede valgt på CDon, og jeg får nok mailen.

Men jegsynes det er litt snålt, for spillet kommer nå i vår, og likevel er det ingen info på noen steder, mens spill som HL2 (joda, det var jo mye større, men likevel!) kunne man forhåndsbestille overalt, over et helt år før det kom ut!

Skrevet

Vietcong. Digger spillet og har vel spilt igjennom det spillet 2-3 ganger. Dog, ikke en lovlig kopi, så skal bli gøy å kunne benytte seg av granater ^_^

Skrevet
[iC' date=27/02/2005 : 20:26]
Hysj hysj,

(Xbox)

Denne tråden heter heller ikke ''Hvor kan jeg forhåndsbestille SWAT4?'' :cool:

Skrevet

Plukka opp et par klassikere til en billig penge på svensk side av Svinesund her om dagen:

Half Life

StarCraft m.BroodWar

Tror det ble 75 svenske klingende mynter per spill. Grei pris det.

Skrevet (endret)

WoW CE :D kjøpte antageligvis den eneste som var igjen i Hamar..

eneste butikk jeg vet om som har igjen WoW nå i Hamar og omegn er Expert.. (måtte ta ringerunde for å finne et sted som hadde igjen ;) )

Endret av 2mass
Skrevet

Siste spillinnkjøp jeg kan huske etter World of Warcraft for noen dager siden må vel være Unreal Tournament 2004 eller noe, utrolig lenge siden jeg har kjøpt spill. Men nå for tiden går det bare i World of Warcraft her i gården ja :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...