Gå til innhold

Dine siste spillkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
[iC,12/04/2005 : 22:57]

Både Mafia og Riddick har fått høye karakterer.

Joda. Men mye av dette er subjektivt, ikke sant? ;)

MANGE spill får høye karakterer, men klarer ikke å få meg til å fortsette å spille de uansett.

Konsoll-spill får terningkast 6 i hytt og pine, betyr fortsatt ikke at jeg takler PS2/Gamecube i det hele tatt, kan ikke fordra konsoller. Et av hovedproblemene er checkpoint eller begrenset med lagring, jeg hater å komme langt for så å ikke kunne lagre der og da hvis jeg plutselig må stikke. For ikke å snakke om dårlig kontrollfølelse, hakking & dårlig grafikk (Sammenlignet med PC som jeg har spilt siden 80-tallet.

Sutring? Ok, var kanskje litt vel drastisk skrevet, siden jeg trodde jeg hadde gjort et MEGET bra kjøp, må vel si meg "fornøyd" med kjøpet istedet, hvis det høres bedre ut ;)

Uansett, tilbudet var 3 for 300, eller 1 for 149, de jeg husker i farten:

Diablo 2

Diablo 2 LoD

Tony Hawk Pro Skater 4

Nightstone (?)

En eller annen mechwarrior-klone

Tropico (mulig det var expansion)

Pitfall

En del andre eldre titler jeg ikke gadd å se på, karen bak disken mente jeg hadde tatt de 3 desidert beste titlene, var ikke så altfor mye annet spennende der. Vurderte faktisk å kjøpe Diablo 2, da jeg av en eller annen merkelig grunn fikk lyst til å prøve D2 igjen og har klart å rote bort cd-key'en min.

(Dette var Spaceworld, Bystasjonen i Bergen.)

Hadde og Eve:Online, SWAT 3 og noen andre eldre titler for 55 kroner, var et kampanjetilbud av et eller annet slag det også. (Jubileum eller noe).

Endret av Gnurk
Videoannonse
Annonse
Skrevet
njaa hvem spill hva det a. jo tror det var hl2 jeg :roll: men har bestilt ut 2004 for noen dager siden :yes:

ler like mye hver gang, hvem spill.. :!:

Skrevet
njaa hvem spill hva det a. jo tror det var hl2 jeg :roll:  men har bestilt ut 2004 for noen dager siden :yes:

ler like mye hver gang, hvem spill.. :!:

hehe, vilket spill da :blush:

Skrevet

Fattern kjøpte SplinterCell: Chaos Theory for noen dager siden, så det har jeg ikke kjøpt selv.

Men det siste spillet jeg kjøpte og betalte selv, var SWAT4 (muligens en av de første spillene jeg har kjøpt i det siste som jeg ikke angrer meg over).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...