Gå til innhold

Dine siste spillkjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doom 3: Resurrection of Evil er på vei i posten :w00t: Syns personelig Doom 3 er et myyyyye bedre spill enn HL2!!!!!

Der seier eg meg uenig, sikkert mange andre også. :)

Skrevet (endret)

Det var vel BOME(Battle of middle earth) men jeg fikk jo det til jul da. Så det jeg kjøpte selv var HL².

Edit: Enig med zefler. :)

Endret av robB
Skrevet

Reserverte akkurat en kopi av WoW til fredag, så det er vel på en måte det siste "kjøpet".

Ellers kjøpte jeg "Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay", "Shadow Ops: Red Mercury" og "Mafia". 3 spill for 300 kroner på Spaceworld, fulgte med Logitech Headset til Shadow Ops i tillegg.

Er vel ikke så happy i etterkant som jeg var like etter kjøpet, (mente det var en helt "grei" deal)... MEN..... Riddick har den-akk-så-teite-konsoll-checkpoint-save-metoden, som jeg HATER. Kan ikke fordra å ikke ha lagre-frihet da jeg vil, samme med Shadow Ops, som i tillegg er en FPS med relativt dårlige kontrollmuligheter. Mafia er til nå ikke så mye annet enn frustrerende, han som designet kontrollen av bilene i Mafia skulle vært kastrert med en sløv øse.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva det er du sutrer for.

Både Mafia og Riddick har fått høye karakterer.

Mafia vet jeg (og mange andre) er et MEGET bra spill, ikke bare til sin tid, men også i dag er det bra.

Riddick har jeg ikke prøvd, men jeg har spilt demoen, og synes den var fet.

Dette med lagringssystemet synes ikke jeg er noe problem. Du må bare bli bedre til å spille! ( :p )

Ang. Red Mercury er det et helt greit spill, ikke noe mer, ikke noe mindre.

SYnes det er gasnke teit at du har kjøpt 3 spill for en så billig penge som 300kr, når i tillegg to av dem er mesterverk.

Om de har dette tilbudet på Spaceworld i Tr.Heim, skal fanken meg jeg dit i helga og sanke spill! :dribble:

Hvilke andre spill var det de hadde der?

Skrevet
Reserverte akkurat en kopi av WoW til fredag, så det er vel på en måte det siste "kjøpet".

Ellers kjøpte jeg "Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay", "Shadow Ops: Red Mercury" og "Mafia". 3 spill for 300 kroner på Spaceworld, fulgte med Logitech Headset til Shadow Ops i tillegg.

Er vel ikke så happy i etterkant som jeg var like etter kjøpet, (mente det var en helt "grei" deal)... MEN..... Riddick har den-akk-så-teite-konsoll-checkpoint-save-metoden, som jeg HATER. Kan ikke fordra å ikke ha lagre-frihet da jeg vil, samme med Shadow Ops, som i tillegg er en FPS med relativt dårlige kontrollmuligheter. Mafia er til nå ikke så mye annet enn frustrerende, han som designet kontrollen av bilene i Mafia skulle vært kastrert med en sløv øse.

Vil nok si du fikk mye for pengene der :dontgetit: noen blir aldri nøgd :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...