Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Runde 40 med Shadow Empire

2012922749_ShadowEmpire3frontskrig.thumb.jpg.d7478491b106db30853ba98ac8376b8c.jpg

Ting har skjedd. Jeg kjemper nå en 3 frontkrig som overraskende går greit, kanskje fordi krigen med slavedriverne i vest (Ja samme som sist, de gikk over grensen min etter at jeg ikke ville betale mer for slavene de pushet så da ble det krig) er i ferd med å blusse ned etter at jeg har presset de tilbake gjennom ørkenen og har nå begynt å ta over deres kjerneområder og ressurser. Det frigjorde tropper til en tredje front i sørvest for å kontre trusselen fra en stornasjon som har utradert de vennligstilte bøndene som tidligere bodde der. Den nye fronten består for det meste av mine mest avanserte AI Mech enheter som jeg har fått og funnet gjennom hele spillet. 

I Nord er det evig standoff med insektene som de siste rundene har blitt mer aggressive med mindre angrep over hele linja og noen forsøk på å flanke meg. Planen var egentlig å sende mine 4 AI Mech enheter til insektland siden jeg tror de tåler strålingen bedre enn mine regulære styrker. Men den gang ei. Skyttergravkrigen består.

Naboen i øst (stormakt slik som meg) er vennlige men har gitt meg en kald skulder i det siste så ikke noe hjelp å regne med der. I Vest på fronten med slavedriverene er det en annen stor nasjon som ikke er særlig vennligstilte til meg. Men jeg har nylig forsøkt å påvirke valget deres og gitt sensitive opplysninger til den politiske opposisjonen hehe! Så om de vinner valget blir det en mer veik og vennligstilt regjering.

Dette er veldig spennende! Jeg spiller et mye bedre spill nå som jeg forstår mer.

Endret av Enceladus
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen bilder fra modprosjektet Half-Life: Black Mesa.

Må si jeg nesten felte en tåre da jeg fikk et slikt gledelig gjensyn med Half-Life.
Og Xen-delen er nå MYE lengre enn i originalen.

bms 2021-03-30 01-17-55-66.jpg

bms 2021-04-02 02-00-49-28.jpg

bms 2021-04-23 16-00-49-72.jpg

bms 2021-04-22 14-18-03-85.jpg

EDIT:
Jeg vet ikke hvorfor bildene blir nedskalert - originalene er 7680x1440. :shrug:

Endret av PaladinNO
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Spillet som seiler opp som mitt hovedspill i år, Chatguessr. Det er Geoguessr, men spilles live multiplayer via en vert på twitch. For de som ikke har prøvd det før, så handler det om å gjette hvor man er i verden basert på en tilfeldig lokasjon man har fått tildelt på google street view.

Anbefales sterkt og det er gratis. For å spille, bare søk på chatguessr på Twitch, så får du en liste over folk som spiller det. Det har selvsagt mye å si for underholdningen at du finner en twitch-vert som du liker. Spillet har en dyp meta og omtrent evig skill cap.

Liker du chatguessr, kan du også spille moderspillet på Geoguessr.com, men kun begrenset tilgang uten abonnement.

capture_2021-04-25_194944.jpg

capture_2021-04-01_060507.jpg

 

 

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Akkurat ferdig med Subnautica. Jeg trodde det var et survival-game hvor man svømte rundt og samlet ressurser, men spillet forandrer seg veldig mye mot slutten. Da kjører man rundt i en svær u-båt med en mech suit man man hoppe ut i. Jeg ble også overrasket over hvor engasjert jeg ble i storyen. Kommer garantert til å spille oppfølgeren, Below Zero, etter hvert!

20210821190507_1.thumb.jpg.ca0abc60691e7b078ca44237a238736c.jpg

 

Spoileren under er fra et område man må til mot slutten av spillet.

Spoiler

20210828171043_1.thumb.jpg.49f75d1ee00d15e7b8962bed32f015e4.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poster et par screenshots fra Hobo: Tough Life og en anmeldelse jeg skrev på steam:

 

Sitat

The game is a survival RPG set to a fictive contemporary Czech city, played as a homeless person. The idea is brilliant and the execution is excellent. It gives a fresh take on rpg games, where 9/10 games are set to standard fantasy worlds as a safe bet to make money. Not only that, but the violence is set to a bare minimum, which works surprisingly well to the point where you don't miss beating up stuff. Instead the game features a rather full list of human needs, which are naturally hard to meet as a homeless person – you start with bare hands in the season when the thermometer is diving towards freezing temperatures. You need food, shelter, clothing, etc. The system is well balanced and isn't complicated just to be complicated, all the stats have an important function. 

To accomplish hard tasks they've made a mini-game that plays off reaction time. It's a very simple concept, but it works. I have to admit I'm not even tired of it, it's difficult and when you manage hard tasks you get instantly rewarded. This is excellent indie game design.

The game doesn't feel like a grind after 30 hours, although it kinda should. I can only attribute this to the exceptional production quality. The gameplay revolves around building up your base to prepare for the winter as well as building up your character skills in begging, building, drinking, lock picking, etc. They have taken a number of well proven game concepts and mixed them with their own unique flavour. I salute developers like this.

When you start out the game will be very challenging and you will die a lot. With experience you'll learn how to survive on the streets. I will honestly judge homeless people less after playing this game. Very much recommended.

 

 

capture_2021-09-02_174813.jpg

capture_2021-09-02_173010.jpg

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 hours ago, Orwandel said:

Akkurat ferdig med Subnautica. Jeg trodde det var et survival-game hvor man svømte rundt og samlet ressurser, men spillet forandrer seg veldig mye mot slutten. Da kjører man rundt i en svær u-båt med en mech suit man man hoppe ut i. Jeg ble også overrasket over hvor engasjert jeg ble i storyen. Kommer garantert til å spille oppfølgeren, Below Zero, etter hvert!

 

 

Spoileren under er fra et område man må til mot slutten av spillet.

  Reveal hidden contents

20210828171043_1.thumb.jpg.49f75d1ee00d15e7b8962bed32f015e4.jpg

 

Subnautica var den store overaskelsen for meg for noen år siden, jeg er ikke noe fan av "surival" spill, men et utforskings spill satt under vann var fantastisk, senket 40 timer i det før jeg gjorde ferdig historien. Fantastisk spill.


 

I dette oppdraget som jeg driver å lager, skal 8 F14 og 2 F18 ta ut en hemmelig base Nord Korea og en utbryter general fra Kina har bygget på Saipan. De har 7 Nord Koreanske MiG21 og 3 Kinesiske Su27, samt antiluft verns kanoner og antiluftverns batterier. 

F142.thumb.jpg.60a6beceb1e0061cf6854003358811cb.jpg

 

AIM54.thumb.jpg.cf19186185fd3b1e174b25bb3d63907b.jpg

 

1011895788_F14Saipan.thumb.jpg.14b170592e209330b1b55e3c9025e88e.jpg

 

MiG21.thumb.jpg.38b7e894e693989f411226ca4a81fdf9.jpg

 

SAM-6.thumb.jpg.c11fd2a6b3444118d5dfefcde1de8de2.jpg

 

 

 

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Enceladus skrev (På 10.4.2021 den 9.01):

Runde 40 med Shadow Empire

2012922749_ShadowEmpire3frontskrig.thumb.jpg.d7478491b106db30853ba98ac8376b8c.jpg

Ting har skjedd. Jeg kjemper nå en 3 frontkrig som overraskende går greit, kanskje fordi krigen med slavedriverne i vest (Ja samme som sist, de gikk over grensen min etter at jeg ikke ville betale mer for slavene de pushet så da ble det krig) er i ferd med å blusse ned etter at jeg har presset de tilbake gjennom ørkenen og har nå begynt å ta over deres kjerneområder og ressurser. Det frigjorde tropper til en tredje front i sørvest for å kontre trusselen fra en stornasjon som har utradert de vennligstilte bøndene som tidligere bodde der. Den nye fronten består for det meste av mine mest avanserte AI Mech enheter som jeg har fått og funnet gjennom hele spillet. 

I Nord er det evig standoff med insektene som de siste rundene har blitt mer aggressive med mindre angrep over hele linja og noen forsøk på å flanke meg. Planen var egentlig å sende mine 4 AI Mech enheter til insektland siden jeg tror de tåler strålingen bedre enn mine regulære styrker. Men den gang ei. Skyttergravkrigen består.

Naboen i øst (stormakt slik som meg) er vennlige men har gitt meg en kald skulder i det siste så ikke noe hjelp å regne med der. I Vest på fronten med slavedriverene er det en annen stor nasjon som ikke er særlig vennligstilte til meg. Men jeg har nylig forsøkt å påvirke valget deres og gitt sensitive opplysninger til den politiske opposisjonen hehe! Så om de vinner valget blir det en mer veik og vennligstilt regjering.

Dette er veldig spennende! Jeg spiller et mye bedre spill nå som jeg forstår mer.

Dette var saker. Hadde faktisk ikke hørt om Shadow Empire før posten din, så takk for tipset! Har nå spilt 70 timer siste uka. Ikke for å skryte, men spillet tar seg imponerende bra ut i 5120x1440 oppløsning! Setter på epic score spillelista mi og føler meg som tidenes general.

 

capture_2021-09-17_021627.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...