Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Syk av wlan?


Anbefalte innlegg

lurte på om det finnes muligheter av å bli syk av wlan signaler? (har poor mans wifi)

 

dere ser at jeg har vært inn og ut av sykehus det sista halvåret etter at jeg fikk wlan hjemme. Jeg har ofte hodeverk og føler meg trett og sliten mesteparten av tiden. legene vet ikke hva som feiler meg og jeg har brukt flere tusen på å finne utav dette.

 

jeg har på ap med hjemmelaget antenne 24/7 hos meg, jeg har et nabolag-lan der vi er 4-5 stk som er med i et nettverk på en 100 meters omkrets.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de som tror på at radiosignaler kan være skadelige, selv om forskere aldri blir enige om de virkelig er helseskadelige. Min ekskjærestes far var på en de gamle militære båtene med kraftige radioantenner til avlytting osv hun, (min eks), hennes søter og hennes bror har henholdsvis fått klumpfot, en korsrygg som går i en 's' og dårlig beinbyggning... De som var stasjonert på den båten har i flere år kranglet med staten om erstatning for det er jo et lite sammentreff at alle de familiene som hadde fedre på båten har fått videreført dårlige arvestoffer til sine barn... :ermm:

 

Så jeg stoler ikke på alle typer radiosignaler, men i det ekstreme tilfellet var det snakk om heftige saker for mange år tilbake, tror det var lite påtenkt med skjerming av signalene på den tiden.

 

Håper du finner ut av det, men å flytte antennen et stykke unna ville hvertfall jeg ha gjort. God bedring!

Lenke til kommentar

Skjedde dette når du fikk WLAN? Kan det ikke være noe annet? Kan være noe som skjedde når du fikk WLAN uten at du visste det, men det kan hende at du reagerer på noen radiosignaler slik noen reagerer på været f.eks. Jeg kan anbefale deg til å ta en tur innom noen som kan sette nåler og kan litt alternativ medisin (helst kinesisk, qigong eller lignende), gjorde dette selv og hjalp meg da jeg hadde ofte hodepine.

Endret av Basus
Lenke til kommentar

noen burde foretatt en dokumentar om dette.. hatt e biquad antenne rett i ryggen 24/7 og sett om den fysiske formen hadde forverret seg.

 

jeg vil gjerne si takk til alle som har svart til nå. men det er bare spekulasjoner vi har kommet frem til nå. jeg visste bare ikke om det hadde vært dokumentert at stråling av bølger i 2.4ghz frekvenser over lengre tid er farlig.

 

jeg får prøve å pakke meg inn i aliminiums folie :D

 

takk til alle.. og ha et godt nyttår.

Lenke til kommentar
Skjedde dette når du fikk WLAN? Kan det ikke være noe annet? Kan være noe som skjedde når du fikk WLAN uten at du visste det, men det kan hende at du reagerer på noen radiosignaler slik noen reagerer på været f.eks. Jeg kan anbefale deg til å ta en tur innom noen som kan sette nåler og kan litt alternativ medisin (helst kinesisk, qigong eller lignende), gjorde dette selv og hjalp meg da jeg hadde ofte hodepine.

saken er at denne "sykdommen" har kommet snikende inn på meg. først trodde jeg det var at jeg har vært borti en del overtrenings perioder med jogging som gjorde at jeg følte meg så trett og hodeverk osv. men etter flere legebesøk så kunne de ikke fastsette det til noe.. det var heller ikke spor etter noe virus eller form for bakterie infeksjon.. men noen verdier på blodprøvene viste seg til å variere opp og ned..

 

jeg begynte å merke symptomene for et halvt år si eller no. ikke altfor lenge etter jeg hadde kjøpt ap og begynt å lage antenner. symptomene var at jeg var litt stiv og støl i hele kroppen. rett å slett bare sliten.. ikke trett at jeg må sove liksom. bare seig i musklene for å si det slik. det utviklet seg til konsentrasjons problemer og synet mitt kunne variere litt. hadde skikkelig vondt i rygg og nakke en periode hver morgen og til dels søvnproblemer. fikk også en god del uregelmessig hjerte rytme.

 

per i dag har jeg litt hoste.. vondt i magen, konsentrasjons problemer. men rygg og nakke smerte er borte.. vet ikke hvorfor.. jeg er bedre enn det jeg var. men jeg føler også jeg er på vei ned igjen..

 

det som er så jævla kjipt er at dette har gått hardt utover skolearbeid.. har hatt 200%-300% mer fravær enn det jeg pleier å ha..

 

derfor tror jeg ikke at hvis jeg tar av ap i et par dager så vil jeg merke forskjell.. dessuten er det gøy med lan :D

Lenke til kommentar

husk at WLAN/Bluetooth fungerer på samme frequence område som mikrobølgeovner! Jeg tror gjerne at folk som er mere følsomme for slike signaler kan bli påvirket fysisk.

 

Ta gjerne ett søk på google om slikt.

 

Vi har jo alle lest oppigjennom årene om folk som har blitt syk av elektronisk støy. Jeg er vel en av di personene som tror på slikt.prøver å holde alt av dataustyr mest skjermet osv.

 

Området er jo ganske nytt når det gjelder almennpraktiserende medisin.Trådløse forbindeleser skjennerelt prøver jeg å holde kun i jobbsammenheng og minst mulig hjemme.

 

Hva med å prøve å lukke ut alle faktorer som kan ha gjort deg syk i det siste? (siste året) alt nye du har kjøpt.. tv? mikrobølgeovn? wlan? etc....

 

Jeg tror personlig at elektronisk støy kan gjøre oss alle syke på en eller annen måte..(les. mindre opplagt, sliten, trøtt osv)

 

Lykke til!

Mvh Martin

ARCTiC-LAN.NO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...