Gå til innhold

For ikke "clone" på skjermkortet


animatrix

Anbefalte innlegg

Har en kompis som har kjøpt seg ny pc, med ett gforce fx 5200 med tv ut på, men problemet er at på nview på skjermkort egenskapene for vi ikke opp anlternativet clone. for bare single screen. hvorfor dette, den har nyeste nvidia driver installert. han for pc på tv men han kan bare bytte på, ikke se på begge samtidig så skjermkortet har detectert at tv'n er der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker ikke det i farten, men tar jeg ikke feil skal det være som et alternativ med det samme du får opp nVidia menyen.

 

Altså; høyre klikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> 5200FX -> og der skal det være

 

Er i all fall sånn på mitt 6800GT kort

tror jeg har sjekket alt på den menyen men kan sjekke en gang til, men har sittet lenge og bladd igjennom alt som er der og har ikke funnet noe som har med dual eller clone og gjøre

Lenke til kommentar
Husker ikke det i farten, men tar jeg ikke feil skal det være som et alternativ med det samme du får opp nVidia menyen.

 

Altså; høyre klikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> 5200FX -> og der skal det være

 

Er i all fall sånn på mitt 6800GT kort

tror jeg har sjekket alt på den menyen men kan sjekke en gang til, men har sittet lenge og bladd igjennom alt som er der og har ikke funnet noe som har med dual eller clone og gjøre

ja og på den menyen er det noe som heter nview, og der bytter du til clone og sånn egentlig, men der kan jeg bare få valgt single screen, selv om jeg på samme menyen kan velge mellom skjermkortet og tv'n, men ikke begge to samtidig.

Endret av animatrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...