Gå til innhold

Battlefield2 demo før jul...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir ingen demo før jul:

 

We just got word from Darren Montgomery, Product Manager at EA, that there will NOT be a demo release before Christmas, this is a rumor! To quote him directly: "If there is one at all (which is by no means definite), it will in February". But he does give exciting details about the launch: "release will be late March. You can pretty much bank on that (to the extent that any game launch is firm!)."

Lenke til kommentar

jeg pådrar meg sikkert en advarsel for dette men..

 

Hvis du synes tråden er så "bortkastet" hvorfor replyer du i den når det er vist i ett innlegg ovenfor at det ikke kommer noe demo ? makan til oppførsel, men jaja :)

 

 

god jul :)

 

Det blir ingen demo før jul:

 

We just got word from Darren Montgomery, Product Manager at EA, that there will NOT be a demo release before Christmas, this is a rumor! To quote him directly: "If there is one at all (which is by no means definite), it will in February". But he does give exciting details about the launch: "release will be late March. You can pretty much bank on that (to the extent that any game launch is firm!)."

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Så akkurat en ingame video, rimelig ny. Fy faen, ser ut til å bli digg, med Iron Sight. Elsker det.

 

Har egentlig ikke hatt noen forhåpninger til jeg så den filmen, håper bare det ikke blir like kjipt som Vietnam

Ja, Iron Sight = :love:

 

Så kjipt når man "sikter inn" på feks Steyr Aug på CS!

Man får ikke se inn i siktet! Det er som at fyren drar trynet sitt lenger framover på rifla!

 

Slik var det i de forrige BF spillene også... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...