Gå til innhold

[GTA]"Air Raid", noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med et oppdrag til Zero, nemlig "Air Raid".

Noen som har noen tips/forklaringer på hvordan jeg skal greie å fullføre opdraget? ;)

Ps. Jeg har sett noen skrive: **SPOILER** (elller noe sånt), når skal man skrive det?

Pps. Er dette i såfall et slikt tilfelle?

Siden jeg er temlig ny her på dette forumet, hadde det vært bra om noen hadde sagt ifra :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til forumet!

På dette oppdraget hjelper det en del med trening, og litt taktikk. Prøv å konsentrer deg om de flyene som kommer for å slippe bomba, ikke de som flyr vekk. Hvis det er lite fly rundt deg bør du også skyte etter de på langt hold. Kommer det flere på rekke stiller du inn og plaffer dem ned.

P.S. Synes ikke du trenger spoiler warning så lenge du har emnefelt som inneholder navnet på oppdraget, og det ikke er noe veldig avslørende.

Skrevet (endret)

Velkommen til forumet (som mr.fotball sa)

Jeg slet endel med dette oppdraget jeg også. Du må prøve flere ganger til du etterhvert får din egen "stil", så plutselig klarer du det. Men hold hodet kaldt.

Se også litt på raderen så du vet når flyene kommer. Du trenger heller ikke sprenge flyet, du trenger bare skyte på den lille bomben flyet bærer (når du treffer vil du blåse røyk ut av flyet).

PS! Du trenger ikke gjøre det oppdraget for å klare 'hovedstoryen', men du må gjøre det for å få 100% tough.

Lykke til :thumbup:

Det kan også btw også hende at det jeg har skrevet stå i mr.fotball sitt innlegg, men det får gå :)

edit:

.. og spoiler er for å gjøre den som leser klar over at her står det noe som er "avgjørende" for spillet, og hvis ikke han vil vite det så trenger han ikke lese lengre. På en måte :p

Endret av Stish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...