Lucifer 666 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Finner plutselig ikke Gbit nettverkskortet på mitt MSI K8N Neo nForce 3. Har prøvd å oppdatere driver og diverse, men den finnes ikke i listen. Hva kan det være som er galt? Noen forslag til hva jeg bør prøve?
Mr_Sunde Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Har ikke hatt skumle folk på besøk som har deaktivert kortet i BIOS?
friskies Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Har ikke hatt skumle folk på besøk som har deaktivert kortet i BIOS? Ja, det kan være BIOS-banden som er ute og herjer... De sniker seg inn til folk og stiller om alt inne på BIOS. :!:
Lucifer 666 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Hmm. Meget mulig siden jeg nettopp skulle bruke floppy'en men den var borte. Sto på disablet i BIOS, men det er så lenge siden jeg brukte den at jeg husker ikke om jeg har gjort det selv for lenge siden. *sjekke BIOS*
Lucifer 666 Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Den sto på "Disable"!!! Hvordan kan den bli sånn uten videre? Jeg har ihvrtfall ikke satt den på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå