Gå til innhold

HL2 lengere enn Doom 3?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg hadde en stor diskusjon med en kompis her om dagen. Da vi begge har gjennomgått både HL2 og Doom 3. Vi diskuterte vilken av spillene som var lettest og hvordan som var kortest.

 

Vi ble enig om å være u-enig. Så jeg lurte på om flertallet her på forumet kunne hjelpe meg med å klargjøre denne saken?

(Jeg tror at HL2 er kortere enn D3, han tror det er lengere.)

 

Altså er HL2 lengere enn Doom 3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel lengden kommer litt an på hvordan du spiller HL2. Har ikke spilt mer enn 2t med Doom 3 før jeg la det tilbake i hylla. Men regner med at Doom 3 er litt lengre dersom du løper deg igjennom HL2.

dette blir jo akkurat det same med doom3. lengda på det er og avhengig av korleis du speler det.

Lenke til kommentar
Vel lengden kommer litt an på hvordan du spiller HL2. Har ikke spilt mer enn 2t med Doom 3 før jeg la det tilbake i hylla. Men regner med at Doom 3 er litt lengre dersom du løper deg igjennom HL2.

dette blir jo akkurat det same med doom3. lengda på det er og avhengig av korleis du speler det.

Nei, for Doom 3 har ikke like mange muligheter som HL2.

Lenke til kommentar
Doom3 er lengre, og det tar lengre tid (ihvertfall for meg som sikrer meg om at det ikke kommer en zombie og smasher en rørtang i hodet på meg)... Half Life 2 tok meg vel ca. 8 timer, mens Doom3 tok meg vel 12-15 eller noe slikt. Doom3 skremte vettet av meg flere ganger :p

8 timer? Jeg brukte minst 25 timer. Uff, klarer ikke folk å nyte et spill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

setter man seg ned med begge spillene og har det som hovedmål å gjennomføre spillet raskest mulig, så er det vel null tvil om at hl2 er det desidert korteste av de to.

hvis man skal bruke mest mulig tid på å utforske de forskjellige områdene i spillene, gjøre mest mulig ut av hele spillopplevelsen (noe jeg kun regner med at de fleste hl2&doom3 fanatikerne gjør, jeg gav hvertfall blanke f i det), så kommer half life 2 best ut av det, men for flertallet så er hl2 det desidert korteste spillet.

Lenke til kommentar

Vel, du kunne jo også utforske mye på Doom 3 også. Det poppet jo nesten hele tiden nyheter på PDAen. Hadde vi lest det så hadde nok vart lenger.

 

Nå stiller jeg meg klart i rekken av de som la Doom 3 på hylla etter 1 t spilling, fordi det var uuutrolig linært og kjedelig. Første 5 min: "WOW, vanvittig grafikk" 30 min: Gjesp! 1t: *ESC*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...