Gå til innhold

Fra AMD til Intel P4. Vil dette merkes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen brente cdèr her, noen RAM-brikker der. Noen DVDer der, en CPU her.. Fikk nok en grei deal ja..Det er ikke tyvgods.. Typen hadde kvitteringer.. 1 uke gamle greier. Fikk solgt de gamle brikkene mine for ca. 900,- også.. så igrunn fikk jeg hele dritten.. hehe.. :w00t:

 

En ting til: RAM-Brikkene jeg "kjøpte" er på 4x 256mb PC3200. Ser nå at den ène brikka er CL3 mens de andre tre er CL2,5. Er dette et "problem"?

 

Ingen som vet/har noen kommentarer til det "angående kjøler"?

 

Jeg kjøpte en GlacialTech Igloo kjøler. Denne skal være på 26 dB. Jeg jeg har gjort er å fjerne denne vifta og satt 2stk. Papst Vifter (stripset sammen) på kjøleribba.. Hvordan tror dere dette er i forhold til å ha den opprinnelige vifta der?
Endret av Nysil
Lenke til kommentar
Hva tror dere er best da? Kjøre 768mb ram på CL2,5 eller 1024mb ram på CL3(?) ?

du får vel ikke dual channel med mindre du kjører 2 eller 4 brikker (eller evt. 2x256 + 1x512 elns)

 

ettersom latency ikke har så mye å si på Pentium maskiner (i teorien, etter hva jeg har hørt), så ville jeg kjørt 1024 med CL3....tror du får mer utav de 256MB ram enn raskere latency...

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd å feilsøke litt..

Når jeg starter maskinen sier en stemme: "CPU Crash" eller noe i høytalerne. Dette kalles vel ASUS Speech. Jeg har nå testet 2STK. Intel 2,8ghz CPUèr og får samme feil!! hva er dette for noe?? Noe feil på hovedkortet? Hva skjer??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...