above Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hei.. Jeg har satt opp en mailserver her, men har problemet med pop3. Jeg får ikke motta mail pga det er noe gale med pop3. I outlook så har jeg valgt incomming og outgoing mail til "localhost". Jeg har åpnet porten for pop3, men den vil bare ikke virke. Det funker når jeg velger pop3 for bredbåndsmailen.. Noen som vet hva som kan være gale? Kan det være noe feil med det jeg har gjort med "localhost" eller hva? Takker fir svar på forhånd! Mvh Ostebu
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Prøv med IP adressen Jeg fikk det samme problemet
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 (endret) Det er "Receiving" som ikke fungerer Følgende melding kommer opp: Internet Services Test Failed. The following services are not running: POP3 Noen tips? Endret 11. desember 2004 av OSTEBU
veron Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 The following services are not running:POP3 Ser ikke ut som du har startet POP
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 The following services are not running:POP3 Ser ikke ut som du har startet POP Ja, jeg vet.. Jeg har ikke startet Pop3 i mailserver programmet.. Problemet er bare at jeg ikke får startet den, men alle de andre er startet.. Noen andre tips?
veron Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hvilken e-post server er det snakk om her? Du sier alle de andre er startet, har du flere e-post servere lokalt?
above Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Hvilken e-post server er det snakk om her?Du sier alle de andre er startet, har du flere e-post servere lokalt? Det jeg mener med at alle de andre starter er at SMTP og en del andre starter.. Jeg bruker merak mail server.. Og nei, jeg har ikke flere e-mailadresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå