gamerman Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Hello I have had Sims 2 for 1 day now and i thought ``Hey , lets try some cheats`` I went on www.cheatcc.com and found some cool one`s. I used the cheat to get much money I think it was motherload and another cheat the was suppose to improve me gameing experince. It was called Vsync and it had a side effect : Increase game performance with some graphics glitches : Vsync [on or off] When I tried that one the whole game crashed with the application message that the application had crashed and now would terminate the prossecs.... I started sims 2 again and notice this : Is that graphical glitches ? My graphic card temp is : 43 when I play sims 2 so it cant be artifacts. Plz Help Me Here
Keylar Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) hm..doesn't look like graphical glitches PS: why the english writing ? Endret 7. desember 2004 av Keylar
gamerman Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Hehe fordi jeg hadde skrevet på et engelsk forum også orket jeg ikke å oversette :!:
Keylar Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hehe fordi jeg hadde skrevet på et engelsk forum også orket jeg ikke å oversette :!: :!: :!:
Cursio Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 De "strekene" på kantene er bare enden av eiendommen din, derfor ser det slik ut. Resten er sikkert bare noen småbugs i sims 2. Ikke noe alvorlig tror eg
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hehe, var jo ikke noe skrike så veldig over, det er vel som CurSi0 sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå