Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 4


Anbefalte innlegg

Fint tilbud. Kunne godt ha byttet ut den musen jeg har nå, for den er over hodet ikke rask nok. Klikker om jeg beveger den litt for fort osv (dvs halve hastigheten av det de fleste gamere vanligvis har når de spiller).

 

Men skal ha meg nytt nForce 4-SLI system med dobbel GF 6800 GT og AMD 64 3000+, så venter heller på noe godt tilbud på det. Håper det dukkert opp et PCI-E GF 6800 GT kort i en eller annen julekalender fremover... :)

 

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit tilbud for de som kan hente musen. Men for meg (som bor på vestlandet i Rogaland) Så lønner det seg ikke, musen kom på 515;- inlk frakt. Da kjøper jeg den heller i en lokal hardware shappe her. :( Litt synd, men godt tilbud iallefall :thumbup:

Det var rart!

 

Min frakt skulle bli 79 kroner og da hadde jeg med en hardisk og Razor musmatten(metalplaten)

 

Men bestillingen min klikket i sluttfasen på Visa betalingen, og den står ikke i ordrestatus så jeg vet ikke om jeg får noen pakke :nei:

Lenke til kommentar

Hva er den beste musematten til denne musen jeg nå har annskaffet?

Til spilling,synnes å huske noen si noe om en i herdet glass :dontgetit:

Vil helst at den skal være svart, og må jeg kjøpe noe mere?

Skates?

 

Datating,- under

_______________

Skal se på den, det passer bra at den er fra microplex,siden jeg har

en bestilling derifra nå på gang uansett.Takk for tipset.

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar
Hva er den beste musematten til denne musen jeg nå har annskaffet?

Til spilling,synnes å huske noen si noe om en i herdet glass :dontgetit:

Vil helst at den skal være svart, og må jeg kjøpe noe mere?

Skates?

Jeg er veldig fornøyd med min Corepad fra microplex.no, den er svart og litt orange og er i glass! det følger også med skates!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Håper på et sykt tilbud på Geforce 6800 GT... :dribble:

jeg også :=)

..og der var Razer musa bestillt. trengte virkelig ny mus etter at jeg sølte cola på den gamle. alle knappene ble seige og trege :p

Lenke til kommentar

Har du sølt Cola på feks moblil, mus osv skyller du alle delene godt i lunket vann, så lar du dem tørke på et tørkle i to til tre dager, veldig viktig at du ikke setter i strømmen med en gang da vann fører strøm og kortslutter produktet, men uten strøm tåler komponentene godt ferskt vann.

 

så om du feks mister moblilen i saltvann (saltven tærer å er noe av det værste du kan søle på) slår du ikke på moblilen men skyler delene i vann tørker den i noen dager, vips som ny-

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...