Gå til innhold

Battlefield 2 - gleder du deg?


Anbefalte innlegg

får bare håpe at han som er commander er admin ? eller får admin rights ? ikke hvem som helst blir commander, du må sammle serdeles mye poeng osv. og fake nicking ser ikke mulig siden det blir "innlogging" for å kunne kjempe om mer "poeng"

 

Ja i verden er det slik at noen ikke gidder og gjøre som du sier, men det er på de forskjellige serverne...

 

personlig som kommer ikke jeg til å godta "kødding" på public fordi spillet ikke er laget for det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet får å kjøre spillet på full spiker, jeg trur en "remake" av 1942 ville gjort seg dårlig, d er et nytt spill i serien akkurat slik vietnam var, at settingen er moderne er vel kanskje fordi de allerde har gitt ut 2 spill med mer historisk setting å nå vil gjøre noe annet, hvis man ser på populeriteten til modder som dc virker jo ikke dette som et helt ulogisk trekk. jeg tror d blir et sweeeet spill... litt mer avansert en forløperne, men ande bedre tilpasset massiv flerspiller modus...

1. Kilder for disse påstandene ?

 

2. Det du beskriver er en fremtidsPC - det er tross alt bare 3-4-5 måneder til spillet kommer ut.

hvis det trenger så mye mb ram blir det bra!! pcen min kan spille spill med så mye mb ram :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Our current target minimum spec machine is as follows: 1.5

Ghz/512MB Ram/128 MB video card (must support 1.4 shaders)  ;)

Hm...hvilke kort støtter ikke 1.4 shaders ?

Har ikke planer om å bytte skjermkort før neste jul...

tror ditt akkurat holder, men du må nok kjøre på litt lavere oppløsning + detaljer :S

Lenke til kommentar
når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet får å kjøre spillet på full spiker, jeg trur en "remake" av 1942 ville gjort seg dårlig, d er et nytt spill i serien akkurat slik vietnam var, at settingen er moderne er vel kanskje fordi de allerde har gitt ut 2 spill med mer historisk setting å nå vil gjøre noe annet, hvis man ser på populeriteten til modder som dc virker jo ikke dette som et helt ulogisk trekk. jeg tror d blir et sweeeet spill... litt mer avansert en forløperne, men ande bedre tilpasset massiv flerspiller modus...

1. Kilder for disse påstandene ?

 

2. Det du beskriver er en fremtidsPC - det er tross alt bare 3-4-5 måneder til spillet kommer ut.

hvis det trenger så mye mb ram blir det bra!! pcen min kan spille spill med så mye mb ram :D

vedder ræva mi på at ditt skjermkort ikke har halvparten av den rammen det her siktes til.

Lenke til kommentar

Vietnam krever jo 1024 allerede for å kjøre full spiker. Så skal ikke se bort fra at noen må ta spranget til 2048MB RAM for å kjøre full spiker der også. Er jo en syk grafikk i forhold til Vietnam og 1942. Vietnam yter jo dårlig. HL2 bruker jo mindre minnetrafikk enn hva Vietnam gjør. Har sinnsykt HD lag på bærbaren med 512MB RAM på Vietnam noe jeg aldri har merket på HL2 (OG ja det er på alle oppløsninger) Får en 512MB Brikke i morgen. så da har jeg 1024MB RAM. Får håpe det går bra. Kjører spillet fint på full spiker@1400x1050x32 men pga av all info som skal mellom CPU RAM OG HD så lagger det som faen av og til. PÅ stasjonæren med en gig RAM har jeg aldri merket det så. De fleste uberelite spillerne sier også at minimun 1024 bør man ha på vietnam.

Skjermkortet på bærbaren er 128MB Mobility Radeon 9700 og stasjonæren Radeon 9600XT 256 MB RAM. HD er 5400rpm laptop og 7200rpm stasjonær. og differansen i CPU er XP2100 kontra Pentium Mobile 1.7.

Hvis de ikke fikser spillet slik at ikke det kun er de spesielt interesserte som kan spille vietnam/bf2 med de fleste eyecandyene i behold så ender det opp som et spill for hardcoregamerne / nerdene som investerer de nødvendige pengene i maskinvaren som trengs.

Håper for guds skyld det ikke trengs. Sier seg selv hvorfor mange flere spiller 1942 enda og ikke vietnam..

 

Og for ordens skyld. DET ER MIN EGEN MENING :p

 

EDIT: Et par teite skriveleif

Endret av Gromit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...