theDurkan Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg vil streame en video på nettsia mi, men da må jeg ha .mov film(right?). Hvordan få konvert det? Jeg søkte på google men fant bare masse bullshit som nevnte denne konverteringa i infoen, men som ikke gjorde det.
sofTest Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 For WMV til MOV, så tror jeg du må bruke et verktøy som Adobe Premiere. Har i alle fall ikke selv sett noen gratisverktøy for disse formatene. Det er også to alternative streamingformat, ASF (Microsoft) og RM (Real). Ellers har jeg ikke særlig kjennskap til streaming av video, og konfigurering av dette.
theDurkan Skrevet 28. november 2004 Forfatter Skrevet 28. november 2004 Men hvis jeg velger ASF, så vil alle som har windows slippe å instalere en plugin? Slik som reaplayer eller quicktime?
sofTest Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Men hvis jeg velger ASF, så vil alle som har windows slippe å instalere en plugin? Slik som reaplayer eller quicktime? Når jeg har sett på ASF fra nettet, så lastes Windows Media Player. Noe mer vet jeg ikke. Kanskje du kan få mer svar i denne forumskategorien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå