Omar Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Hi from? me ger red yuo noob? red yuo aer teh no0b, yuo no maek flying dipsell
Doga Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hifrom? me ger red yuo noob? red yuo aer teh no0b, yuo no maek flying dipsell ROFL, ROFL, ROFL! Dette har jeg sett så utrolig mange ganger på WC3 battlenet.
Donkey Kong Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jevla retarda folkeslag grrrrrr :!: Forsiktig med slike utsagn. De fleste tyskere klarer å snakke engelsk.
Snipershot Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Siden det ble slettet så repeterer jeg meg selv. Jeg foreslo at vi starter 2 guilds på pvp server. En på horde og en på alliance og de rapporterer folk som snakker tysk og irriterer andre til den andre guilden slik at de kan drepe dem.
Gainwardseifer Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Tyskere e SYYYKT irriterende i mmorpgs. <Germany?> <um..errr..no> <awurhwruhwaiuhr> <What?> <waiawofihfh you mom is cow> Bleh, Har screenshot av akkurat dette viss noen sikler etter å se
MrLee Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 De kan ikke så godt engelsk siden alle seriene og filmer osv blir synkonisert. De får mindre opplæring. jepp, det er grunnen, men hvorfor i helsike bevege seg inn på utenlandske servere, der mesteparten av snakkinga foregår på engelsk da!?! Det er sadisme sier jeg!
Doga Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Bleh, Har screenshot av akkurat dette viss noen sikler etter å se JA! Jeg vil se!
Graphic_Slut Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Tyskere og franskmenn i online-spill er pyton. Jeg bosktavelig talt hater tyskere og franskmenn pga deres drittspråk. Pga. de så blir spill lansert i Europa 2-3mnd senere enn resten av verden, fordi de skal ha alt på sitt språk. Snakk om å integrere seg gitt Blir jo litt feil og hate dem bare pga. det, men det er en del ulemper ved at de er så sære og ikke gidder å lære seg engelsk og bruke det når de f.eks. spiller online. bla. det med forsinket release pga. dubbing
Kulor Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Var det bare meg som så det eller var det noen andre som la merke til at de bare ga dem vekk uten å ta betaling....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå