Sondre^^ Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har for tida en siemens st55, men softwaren er så hinsides dårlig at jeg ikke holder ut lenger. Nå nærmer jula seg, og muligheten byr seg for å sette en ny telefon øverst på ønskelista.. Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: tja -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: spiller ingen rolle -WAP:ja -Kalkulator: spiller ingen rolle -JAVA: spiller ingen rolle -Email klient: spiller ingen rolle -Spill: spiller ingen rolle Form: alle former går an, klappskjell er foretrukket. helst integrert antenne, men det er ikke nødvendig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei maksvekt: vet ikke helt, har en på 87 gram nå, kan kanskje tåle en 100-110 gram Skjerm: -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: over 128x128 -Touchscreen: nei Pris: kan punge ut med kanskje 2-3 laken, også med et youngtalk/sense/djuice-abbonement Diverse: -Kamera: ja -Videokamera: helst. -Symbian: nei -Triband: nei -Infrarød port: ja -Bluetooth: ikke nødvendig hvis den har IR (og vica versa) -Minne: helst over 5 mb -Minnekort?: ikke nødvendig -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: nei -Radio: nei -3g(UMTS): ikke nødvendig -Wlan: nei -Batterilevetid: ikke viktig -ringe/sende sms (viktig med en software jeg holder ut med), og ta bilder/video.
Daniel Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg tror en Siemens C/CX/M65 burde være brukbar. Kanskje K500i.
Algron Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) k500i Edit: post 1100 Endret 21. november 2004 av *Dragon*
Daniel Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hvis kameraet ikke er skal brukes andre steder enn på telefonen, tror jeg C65 har det beste pris/ytelse-forholdet. Den har ikke videokamera. M65 er en CX65 med noen ekstrafunksjoner (Bike-o-Meter) og vann- og støtsikring. CX65 og K500i er ganske like. K500i har MP3-støtte (lite minne gjør den uaktell som MP3-spiller, mest nyttig for ringetoner) og Instant Messaging, men koster litt mer. K500i er jo også stygg som faen, mener jeg: K500i CX65 Hvilken du synes er penest er jo selvfølgelig opp til deg å bestemme.
Big-Boy Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 k500i Edit: post 1100 Jepp synes k500 høres bra ut i dette tilfellet som *dragon* åsså sier offtopic: Grattis *dragon*
Kornelius Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg syns det virker som Samsung E330 passer bra for deg.. den koster ca. 2500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå