assassin Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er det bare jeg som syns at Raven Rock oppdragene er fete?
assassin Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Tokk du vare på aksjen du fikk når du hjalp til å starte kolonien. Den blir mye verdt
assassin Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 Men hvordan hvar det meningen at jeg skulle fjerne den gærne norden som blokket ingangen til gruven? Jeg slo han så mye så jeg gikk opp 15 levels,................. så drepte jeg han
nonlocality Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Men hvordan hvar det meningen at jeg skulle fjerne den gærne norden som blokket ingangen til gruven?Jeg slo han så mye så jeg gikk opp 15 levels,................. så drepte jeg han Hehe.. Du skulle slå han helt til han gir seg, dvs MYE "punching" Btw tips til senere oppdrag: Du må huske å lagre rett før du får oppdrag på å skygge en fyr som bøffer (husker-ikke-hva-det-heter) nedi gruven i ravenrock.
assassin Skrevet 19. november 2004 Forfatter Skrevet 19. november 2004 Men hvordan hvar det meningen at jeg skulle fjerne den gærne norden som blokket ingangen til gruven?Jeg slo han så mye så jeg gikk opp 15 levels,................. så drepte jeg han Hehe.. Du skulle slå han helt til han gir seg, dvs MYE "punching" Btw tips til senere oppdrag: Du må huske å lagre rett før du får oppdrag på å skygge en fyr som bøffer (husker-ikke-hva-det-heter) nedi gruven i ravenrock. det oppdraget har jeg gjort. nå holder jeg på å drepe et par trefolk (noen damer som ser ut som trær) tror de heter striggler eller no, trenger noen tips på dem og
Aldursil Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Bare fortsett å drepe dem....de har den evnen at de regenerer seg igjen, dvs. du må drepe dem ialt 3 ganger før de virkelig er døde....men det har du muligens allerede funnet ut......
HMaster Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Raven Rock ligger forøvrig ikke på Vvardenfell, men på Solstheim. Alt dette ligger i regionen Morrowind.
Akira Kurosawa Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 trodde det var main questet første gang jeg kom dit ja bloodmoon questene er goe greier men likevel er tribunal favoritten
MiSP Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 ja bloodmoon questene er goe greier men likevel er tribunal favoritten Virkelig? Jeg må si at min favoritt klart er Bloodmoon-questen. Det var MYE mer stemning i den enn i de to andre. Tribunal foregår dessuten i et "lukket område", det er ikke noe natur der. Heldigvis er det ganske stort da - med Old Mournhold og alt som finnes der nede. Men Tribunal-mainquesten var faktisk den jeg likte minst.
Akira Kurosawa Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 jo ja likte den frie følelsen i bloodmoon Det er jo et klart minus at mournhold er en interior men hver sin smak
assassin Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 men er det en fordell å runde vanlig morrowind før du begynner på bloodmoon og tribunal?
MiSP Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 men er det en fordell å runde vanlig morrowind før du begynner på bloodmoon og tribunal? Jepp, det kan være det... Du trenger høyere level for Tribunal, og enda mer for Bloodmoon, så det kan være lurt å spille de i den rekkefølgen... Men egentlig spiller det ikke så veldig stor rolle. Men hvis du ikke har spilt det før, vil jeg absolutt anbefale Morrowind -> Tribunal -> Bloodmoon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå