Lucifer 666 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Må man være tilkoblet nett for å spille HL 2? Kan man ikke spille singleplayer og ikke over internett servere slik som EverQuest?
Zeph Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Nei. Du må være tilkobla når du installerer det for å aktivere spelet med Steam, etter det kan du spele singleplayer utan internett. Du kan ikkje spele over internett med HL2, da må du ha ein modifikasjon, TF, CS:S osv.
Bruun Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Synd for dem som av en eller annen grunn ikke har internett da. Litt off topic: Følger CS:S med den DVD'n som koster 299,- på Elkjøp?
Zeph Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Ja, så vidt eg har forstått sø følger CS:S med i alle pakkane.
Khalifen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 De fleste har vel en eller annen form for internett. CS: Source følger med DVD'en.
Caddy Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Selv om vi er ved utgangen av 2004, finnes det ennå folk som ikke vet hva internett er.... Desverre...
Khalifen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Men de fleste med data har vel en eller annen mulighet for å nå den store webben. De jeg snakker om da er de med Half Life 2.
ASDASDKL2131 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Om de ikke vet hva internett er, så vil jeg tippe at sjansen er ganske stor for at de heller ikke vet hva Half-Life 2 er.
Melfacion Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 forskjell på å ikke vite hva internett er, og ikke ha internett. Har kun ISDN hjemme, og det er PCen til pappa som er koblet mot nternett. Heldigvis har jeg satt den opp som en ruter, og får kommet meg på nett via den, men jeg kan tenke meg det finnes folk i samme situasjon uten hjemmenettverk (og de er ikke her på forumet av naturlige årsaker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå