Gå til innhold

Half-Life: Valve "vil" ikke aktivere HL2 før tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sakset fra Evilavatar:

"Valve sends along the sad news that they will not be making good on their promise to activate the Steam version of Half-Life 2 if major retailers start breaking the street date.

Half-Life 2 For Sale?

If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time."

Jo jo...

Endret av Odland81
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noe jeg lurer på er om Valve vil stole på Vivendi til å gi ut spillet sitt neste gang, om det da blir noen neste gang... :hmm:

EDIT: Fant et lite bilde som passa litt :p

0713998547.02.LZZZZZZZ.jpg

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Tja, reinspikka løgner er jo ikke uventet fra Valve gjengen da..

Hmm.. har du i det hele tatt lest og forstått første post?

:D

Skrevet

Ja, og det var jo sikkert Vivendi sin skyld også at spillet ikke var på langt nær ferdig for ett år siden, slik Valve hardnakket påsto...

Og dersom Valve er så idioter at det går ut og sier ting uten å faktisk lese gjennom kontrakten først, da sier vel det enda mer om Valve.

Skrevet

Ja, og det var jo sikkert Vivendi sin skyld også at spillet ikke var på langt nær ferdig for ett år siden, slik Valve hardnakket påsto...

Og dersom Valve er så idioter at det går ut og sier ting uten å faktisk lese gjennom kontrakten først, da sier vel det enda mer om Valve.

Wow, jeg tror du bør lese dette jeg:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=326720

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

kjipern, jaja, får ikke perm igjen før neste helg, dvs jeg tidligst får prøvd hl2 på fredag, bummer.

forøvrig så vil jeg bare legge til at det å tro at valve på noen som helst måte har vært et uskyldig offer er latterlig.

Skrevet

Man får vite deler av sannheten om man leser Final Hours artikkelen til Gamespot, kommer klart og tydelig fram at Valve (Gabe) har gjort en del dårlige avgjørelser med hensyn til annonsering av release dates, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...