Gå til innhold

Overføre filer PC ---> Xbox


Falcon1975

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Jeg har fått modda xboxen min og skulle igår prøve å overføre noen bilder fra pc'en over på xboxen. Jeg prøvde først å gjøre som beskrevet i xbox- scene sin guid : http://www.xbox-scene.com/articles/pc-xbox-ip-conf.php

 

Dette fungerete heller dårlig... når jeg endret ip på pc mistet jeg alt nettforbindelse, og fikk heller ikke kontakt med xbox'en (fikk timeout).

 

Jeg har adsl fra Telenor, både xbox'en og pc'en er koblet opp mot en router... dette medfører sikkert litt ekstra vanskligheter...

 

Det står også i guiden at jeg skal sette ip på min pc til "tilnærmet lik" xbox sin ip, det skjønner jeg ikke helt.. når jeg sjekker ip'en min er den 83.**.**.**.**

 

IP på xbox er forøvrig: 192.168.0.100

 

 

Håper noen der ute kan hjelpe meg

 

mvh

-F-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du mener altså ikke static ip??

 

-F-

Standard instillinger for motagelse av ip i Windows med router er "tilordnet av DHCP" dette formuler på ganske mange måter(skrev windows sin verson). Så ved mindre jeg tar feil må du vel sette X-boxen til å mota ip (da trenger du ikke å sette inn dns server). Eller så kan problemt ligge i routern (du vet det helt sikkert, men sier det any ways skriv 192.168.1.1 i IE for å åpne router config).

 

Håper noe av dette kan hjelpe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...