DeXister Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Får ikke oppdatert nfsu2 patch 1.1 for online play.. installerer på 50% stopper den og det står.. Old File not found. however, a file of a same name was found.no update done sice file contents do not match
DeXister Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Spillet kommer jo ikke før 18.11? Sant det....MEN jeg har det
TST Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 All hjelp rettet direkte mot piratkopiert versjon blir sensurert eller slettet. Spillet ble utgitt i USA 9. november, så vi godtar naturligvis hjelp rundt originalversjonen.
Bluebeans Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Altså, bare å stenge tråden. Han får ikke oppdatert fordi han har piratversjonen. Er min konklusjon etter litt søking. Det som bekreftet mistanken var at jeg så en "Warezupdate". Ergo, DeXister har ikke vært i USA, heller ikke en av vennene hans.
Desdichado Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Grunnen til at du ikke får oppdatert er at du har erstattet .exe fila (oppstartsfilen), dette gjøres blandt annet for å gå utenom cd sjekken. Noe som igjen betyr at du ikke bruker orginalen osv...
tor_erik Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Enig med niXon^^, ser ingen poeng i å ha denne her åpen...
Staalkontroll Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Legg alle filene i samme mappe som nfsu, burde gå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå