brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Vis ikke hl2 kommer i løpet av dagen, svekkes mit syn på pålitligheten til valve enda litt mer
brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Razh0r: greit at jeg poster de bildene på hl2fallout? Btw, fant denne: http://www.merledandridge.com/HalfLife2Trailer.mpeg
rulleguru Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ryktene om at HL2 skulle aktiveres med en gang noen prøvde å aktivere ble jo avkreftet. hadde forresten spillet i hendene i dag, butikkene har fått det.
brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Ryktene om at HL2 skulle aktiveres med en gang noen prøvde å aktivere ble jo avkreftet. hadde forresten spillet i hendene i dag, butikkene har fått det. Du kan jo ikke kalle det rykter når det kommer rett fra VALVe.
razh0r Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Razh0r: greit at jeg poster de bildene på hl2fallout? Btw, fant denne: http://www.merledandridge.com/HalfLife2Trailer.mpeg Greit det, fant dem på steam-forumet.
rulleguru Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Javel? Hvor står det.. Må være valve.com isåfall, halflifesider har jo florert med påstander som liksom er rett fra valve på sidene sine siste året
brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Razh0r: greit at jeg poster de bildene på hl2fallout? Btw, fant denne: http://www.merledandridge.com/HalfLife2Trailer.mpeg Greit det, fant dem på steam-forumet. Trodde det var dine bilder. Leste feil
Gunfreak Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 får ikke til noe lesbart, får ikke til i de hele tatt
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 så med engang at det er fake..ser liksom så "plastisk" ut
razh0r Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 får ikke til noe lesbart, får ikke til i de hele tatt Da får du sende coveret til meg!
brillan Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Javel? Hvor står det.. Må være valve.com isåfall, halflifesider har jo florert med påstander som liksom er rett fra valve på sidene sine siste året Beklager, jeg finner det ikke på valve.com. Men jeg finner det hværtfall på 5-10 gaming sider som det står at Doug Lombardi har sakt dette i et interview, og jeg tviler sterkt på at dette er falskt, siden det da hadde blit avbekreftet for lenge siden.
Khalifen Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Flere bilder! http://stud4.tuwien.ac.at/~e0027153/hl2/ Innstalasjon på tysk? Det er en fra Østerrike. Original thread: http://www.steampowered.com/forums/showthr...threadid=173427 edit: Hva med å se dette bildet da? Trodde det var du som hadde HL2 jeg.
smetho Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Dam. men noen vet en bokhandel som selger hl2 raising the bar ? kan også være nettbokhandel.. men blir kjipt hvis jeg må ut med toll osv Er ikke toll på bøker så vidt jeg vet
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er HL2 ute i butikkene ??? :O :O :O :O Noen som kan bekrefte ? for da drar jeg nedover til elkjøp med en gang
GoldlaXiE Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er HL2 ute i butikkene ??? :O :O :O :O Noen som kan bekrefte ? for da drar jeg nedover til elkjøp med en gang Det er ikke ute i butikkene nei.. men de fleste store spillsjapper har det nok liggende på lageret tipper jeg..
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Er HL2 ute i butikkene ??? :O :O :O :O Noen som kan bekrefte ? for da drar jeg nedover til elkjøp med en gang Det er ikke ute i butikkene nei.. men de fleste store spillsjapper har det nok liggende på lageret tipper jeg.. snakket med en svenske (ja det er ikke norge) å han sa at en venn av han jobbet på en slik butikk, å de Solgte HL2 som varm pizza nå Endret 12. november 2004 av *Magnus*
GoldlaXiE Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er HL2 ute i butikkene ??? :O :O :O :O Noen som kan bekrefte ? for da drar jeg nedover til elkjøp med en gang Det er ikke ute i butikkene nei.. men de fleste store spillsjapper har det nok liggende på lageret tipper jeg.. snakket med en svenske (ja det er ikke norge) å han sa at en venn av han jobbet på en slik butikk, å de Solgte HL2 som varm pizza nå Hmm.. merkelig at folk ikke kan vente til den 16. med å selge.. det bør jo få følger for de som gjør det!
henbruas Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er HL2 ute i butikkene ??? :O :O :O :O Noen som kan bekrefte ? for da drar jeg nedover til elkjøp med en gang Det er ikke ute i butikkene nei.. men de fleste store spillsjapper har det nok liggende på lageret tipper jeg.. snakket med en svenske (ja det er ikke norge) å han sa at en venn av han jobbet på en slik butikk, å de Solgte HL2 som varm pizza nå ANMELD HAM!!!!!!!!!!!!
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er HL2 ute i butikkene ??? :O :O :O :O Noen som kan bekrefte ? for da drar jeg nedover til elkjøp med en gang Det er ikke ute i butikkene nei.. men de fleste store spillsjapper har det nok liggende på lageret tipper jeg.. snakket med en svenske (ja det er ikke norge) å han sa at en venn av han jobbet på en slik butikk, å de Solgte HL2 som varm pizza nå Hmm.. merkelig at folk ikke kan vente til den 16. med å selge.. det bør jo få følger for de som gjør det! sikker på at vi ikke har det å? gunfreak hadde jo det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå