Gå til innhold

Omtale av Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre tiern idag, kanskje dere burde være mer kritiske?

Den åttende tieren på tre og et halvt år for å sette ting litt mer i perspektiv. Tilfeldighetene skulle ha det til at begge disse knakende gode spillene ble anmeldt nesten likt. Det ville vel vært dumt, og svært lite gjennomtenkt å gi ett av spillene svakere karakter utelukkende fordi anmeldelsene kom så tett opp mot hverandre?

 

PS: Den andre tieren (i år) kom i går, ikke i dag.

Lenke til kommentar

Hittil synes jeg GTA San Andreas fortjener en tier. Det jeg har prøvd har vært forferdelig morsomt og det ser heller ikke ut som om jeg skal bli lei det med det første.

 

En ting lurer jeg litt på. Sier ikke anmelder at spillet ikke er helt perfekt? Er ikke 10'ern spart for de perfekte spill? (for tiden vel og merke) Eller tar jeg feil...?

Lenke til kommentar
En ting lurer jeg litt på. Sier ikke anmelder at spillet ikke er helt perfekt? Er ikke 10'ern spart for de perfekte spill? (for tiden vel og merke) Eller tar jeg feil...?

Jeg vil si at det ikke finnes noe slikt som et perfekt spill. Alle spill jeg har prøvd til nå har hatt ting ved seg som har trukket ned. Det gjelder også GTA: San Andreas. Men så lenge vi faktisk har en tier på skalaen vår bør vi bruke den, og jeg mener GTA: San Andreas er et av de ytterst få spillene vi bør bruke den på.

Lenke til kommentar

Skulle nesten lage en ny tråd om dette her, men jeg begynner i allefall her:

 

Kan dere ikke begynne mer med %-karakterer, for da blir det ikek så mange spill som har samme karakter, når de ikke fortjener det!

 

Jeg vet at dette spørsmålet er litt vanskelig å gjøre noe med, men det er så mye bedre da (synes jeg)

 

Dere må bruke 1, 1.5, 2, 2.5 osv osv, mens når man bruker % kan man skrive 0.1, 0.2, 0.3 osv!

Da deles karakteren mer opp, og det er lettere å se i detaljene hvor bra grafikk, gameplay etc. er!

Lenke til kommentar

Meta][iC: Det du snakker om, hører ikke hjemme her. Videre diskusjon om karaktersetting kan tas i Tilbakemeldinger-forumet.

 

Og, for å gi et raskt svar: Vi føler at ti trinn er nok til å gi det nyanserte bildet vi arbeider for. Spill er tross alt ikke vitenskap, og kan derfor ikke analyseres til å være verdt et spesifikt antall prosent, uten at det blir litt useriøst og merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...